Gå til innhold

Sutrete baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal snart av min kjære lille baby på 5,5 mnd, han er så sutrete for tida! Gi meg styrke! Og gjerne noen gode råd for å holde ut...😉😅

Anonymous poster hash: 13c1d...c00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Last ned The Wonder Weeks appen :) Ofte når de er ekstra "sutrete" at det er et utviklingssprang. Eller kanskje tenner er på vei? Hold ut! Er jo bare en liten baby, stakkar.. ❤ Men kan forstå det er slitsomt. Er sånn her og i perioder. Men mange blide stunder og (9 mnd nå)

Skrevet

ååh, jeg fortstår godt hvordan du har det!! (Sender over en gooood dose med energi til deg;) Det er så tøft når det står på!! men det blir bedre kjære deg <3 Vet ikke om jeg har så mange råd.. For min del var det viktig å komme seg litt ut av hus når far om hjem:)

Anonymous poster hash: b7906...8ec
Skrevet

Et helvete når det står på men her varte de periodene i fire/fem dager bare av gangen.

Anonymous poster hash: 2b103...65c

Skrevet

Last ned The Wonder Weeks appen :) Ofte når de er ekstra "sutrete" at det er et utviklingssprang. Eller kanskje tenner er på vei? Hold ut! Er jo bare en liten baby, stakkar.. ❤ Men kan forstå det er slitsomt. Er sånn her og i perioder. Men mange blide stunder og (9 mnd nå)

Har lastet den ned, men der står det en sol nå..😝 Ikke akkurat solskinn om dagen 😉 Tror det kan være tenner ja, og at han ikke kommer seg noen vei stakkars. Skjønner at han blir frustrert..❤️ Vi har heldigvis endel blide stunder også ja 😊

Skrevet

ååh, jeg fortstår godt hvordan du har det!! (Sender over en gooood dose med energi til deg;) Det er så tøft når det står på!! men det blir bedre kjære deg <3 Vet ikke om jeg har så mange råd.. For min del var det viktig å komme seg litt ut av hus når far om hjem:)

Anonymous poster hash: b7906...8ec

Tusen takk! ❤️ Prøver å få til litt egentid, men vi har en til på 4 år, så det er litt å henge fingrene i! 😉 Kan ikke huske at størstemann var så sutrete, så da blir det sikkert ekstra ille 😉

Skrevet

Et helvete når det står på men her varte de periodene i fire/fem dager bare av gangen.

Anonymous poster hash: 2b103...65c

Da er det bare å holde ut! 😉

Skrevet

Har lastet den ned, men der står det en sol nå..😝 Ikke akkurat solskinn om dagen 😉 Tror det kan være tenner ja, og at han ikke kommer seg noen vei stakkars. Skjønner at han blir frustrert..❤️ Vi har heldigvis endel blide stunder også ja 😊

Haha. Ikke alltid det stemmer nei. Og det er utrolig frustrerende for dem å ville noe, men ikke få det til. Lille her har endelig startet å krype her og der. Krabber ikke ennå, men åler seg. Så det gjør at det blir litt mindre sure miner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...