Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Føler meg helt for jævlig! Måtte gå på vekta siden jeg så jeg var blitt større i natt. En kilo med vann, hurra! Jeg fikk nesten ikke ringene av og ansiktet er blitt helt rundt med en fin liten dobbelthake! Håper det forsvinner fort! Anonymous poster hash: c6475...4a9
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Gravid eller pms? hvis det første - følg med. Hvis det andre - det går over, men det er noe drit. Anonymous poster hash: 1028a...be5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Ikke gravid eller pms nei. Har hendt en sjelden gang at jeg har fått vann i kroppen etter jeg fikk barn. Føler meg helt for jævlig da! Anonymous poster hash: c6475...4a9
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 En kilo vann så synlig??? Det synes jeg var rart. Jeg veier ofte 3 kilo mer søndag kveld enn fredag morgen.... Det skyldes saltsnack, brus, kanskje alkohol i løpet av fredag og lørdag. Det er ikke synlig til meg da,- annet enn litt på fingrene kanskje... Når det er sagt, så kan det "over natta" komme av salt mat i går, varme, eller kullsyreholdig drikke. Alkohol kan også gi vannsamlinger,- men i små mengder (en lille en) så kan det hjelpe mot. Avhengig av årsak til vannet. Tror det er mer psykisk enn at du har grunn til å FØLE det uvel av dette,- en kilo væske er lite, en liten treningsøkt og dodur og jet tenker du er en kilo lettere enn i går.. Men igjen, det spør grunnen ti væskeansamling, om det skylde sykdom/ubalanse i kroppen og det er DERFOR du er uvel,. ikke av den kiloen i seg selv....................... Anonymous poster hash: cb320...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå