Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Har dere pass til dem mens dere er på jobb nå når det er skoleferie? Her er mine 2 hjemme alene hele dagen mens vi er på jobb. Vi bor på byggefelt og har pensjonister rundt seg hvis det skulle være noe + bestemor ikke langt unna som kan komme på 5 minutter om det er noe og hun er hjemme.. Anonymous poster hash: 0ae08...87f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Har sendt 11 åringen til mine foreldre. Der har hun hele slekta og flere venninner på egen alder. I tilleg bor de ved sjøen og kan dra på stranda osv.Kunne såklart gått hjemme men mye koseligere for henne å ha noen rundt seg da vi er borte 10 timer hver dag. Skal jobbe 3 uker til før vi tar ferie. Du har jo to barn så de har jo hverandre 😊 Anonymous poster hash: 5c4d0...f98
Mamma_til_2 Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Her er 9 åringen på leir, enda 3 uker til vi Haar felles ferie.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Min datter er med faren sin til jeg skal ha ferie Anonymous poster hash: 2399b...cfc
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #5 Skrevet 27. juni 2016 Mine barn var alene fra da den eldste skulle begynne i 5.klasse og den yngste skulle begynne i 2.klasse. Jeg arbeidet turnus da, så det ble faktisk ikke så altfor mange dagvaktene mens de hadde ferie og ikke jeg. Men det gikk veldig fint at de var alene hjemme. Da må de jo ha vært 8 og 10 år det første året de var alene. Anonymous poster hash: c2bd4...1b5
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #6 Skrevet 27. juni 2016 Idrettsskole her for snart 10-åringen. Både første og siste uka av skoleferien. Anonymous poster hash: a7acf...b54
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #7 Skrevet 27. juni 2016 Det synes jeg er lenge å være alene for så små barn. Her deler vi opp ferien og får hjelp av barnevakt, min søster og barnas besteforeldre. Uaktuelt å la være så lenge borte fra dem. Jeg kan tidsnok jobbe så mye jeg vil, men ikke før barna er store nok. Anonymous poster hash: 65a65...d4d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #8 Skrevet 28. juni 2016 Idag fikk de tilbud om å være med meg på jobb men de vil heller være hjemme alene! Så da er det greit 😉 Resten av uka skal de hit og dit så det er bare noen dager innimellom at de trenger å være alene.. Hi Anonymous poster hash: 0ae08...87f
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 28. juni 2016 #9 Skrevet 28. juni 2016 Har ikke pass til min 8åring og 10-åring, men faren deres jobber turnus og er ofte tidlig ferdig eller har fri midt i uka. Jeg jobber vanlig kontortid. Om et par uker skal de på Ponnileir😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå