Gå til innhold

Game of thrones

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått munnavlest på nytt.

Lyanna hvisker:

"His Name is …(der lyden er kuttet ut sier hun "Jon" og så ser vi ikke hennes munn, da er det Bran som er i skjermbildet) "If Robert finds out he’ll kill him. You know he will. You have to protect him".

Anonymous poster hash: fb331...485

Takk! :)

Anonymous poster hash: 9fe36...d7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg fått munnavlest på nytt.

Lyanna hvisker:

"His Name is …(der lyden er kuttet ut sier hun "Jon" og så ser vi ikke hennes munn, da er det Bran som er i skjermbildet) "If Robert finds out he’ll kill him. You know he will. You have to protect him".

Takk! Av dette utleder jeg at det vil være utrolig rart dersom det plutselig skulle vise seg senere i serien at det var et barn til. Jon Snows søsken var nok de som ble drept av the Mountain. 

Anonymous poster hash: af39f...6e0

Skrevet

Takk! :)Anonymous poster hash: 9fe36...d7b

Takk! Av dette utleder jeg at det vil være utrolig rart dersom det plutselig skulle vise seg senere i serien at det var et barn til. Jon Snows søsken var nok de som ble drept av the Mountain.  Anonymous poster hash: af39f...6e0

Bare hyggelig å være til hjelp :-)

Skrevet

Men, hvis Jon Snow og Sansa Stark ikke er søsken? Føkki føkki, marry marry?

Anonymous poster hash: a7973...df7

Skrevet (endret)

De er jo søskenbarn :P Endret av Millamelis
Skrevet

De er sannsynligvis fetter og kusine, men har vokst opp som søsken. De har neppe lyst på hverandre. Ellers er det tydeligvis greit å gifte seg i ganske nær familie i Westeros, for eksempel er foreldrene til Cercei, Jamie og Tyrion søskenbarn. Tror mer på at Jon Snow gifter seg med tante Dany.

Anonymous poster hash: af39f...6e0

Skrevet

Ble litt lenge før jeg fikk fulgt opp på denne tråden, men ang. Tyrion og Dany.

Jo, det er flere ting som hinter til at de to kan være i slekt, men dette kommer nok mer tydelig fram i bøkene. Tywin hinter flere ganger til at han ikke tror at han egentlig er faren til Tyrion, og moren har hatt et forhold til faren/boren(? husker ikke) til Dany. Noe av det sterkete hintet er likevel at Tyrion kunne ta på dragene og håndtere dem uten at Dany selv var til stede. Dette er kanskje ikke så spesielt i serien, men i bøkene kommer det veldig godt fram at ingen andre klarer å håndtere dragene (knapt nok Dany selv) og at han ene prinsen som prøver blir frityrstekt av dem.

Anonymous poster hash: bed94...b90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...