Gå til innhold

Stokke trailz og risa rosa vognpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har stokke trailz, sportsvognen og bruker Risarosa vognpose?

Lurer på om det vil fungere å bruke posen i sportsvognen. Ser de har fått poser som kan brukes til seler nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det fungerer ikke. Skjerp deg.

Skrevet

Jeg har Stokke Trailz og bruker en fleecepose fra Minene i sportsdelen. Jeg tror alle vanlige vognposer burde passe i sportsdelen. Det virker i alle fall som at stroppene er festet på de vanlige stedene, og man kan justere en del, også. Jeg kjenner ikke til Risarosa, men kan du ikke trille en tur i butikken og se på posene?

Anonymous poster hash: 56374...d7c
Skrevet

Nei det fungerer ikke. Skjerp deg.

Jeg stiller et spørsmål i en hyggelig tone, synes svaret du kommer med er upassende så det holder.

Skrevet

Jeg har Stokke Trailz og bruker en fleecepose fra Minene i sportsdelen. Jeg tror alle vanlige vognposer burde passe i sportsdelen. Det virker i alle fall som at stroppene er festet på de vanlige stedene, og man kan justere en del, også. Jeg kjenner ikke til Risarosa, men kan du ikke trille en tur i butikken og se på posene? Anonymous poster hash: 56374...d7c

Har en fleecepose fra Minene jeg også, som jeg har brukt i den forrige vognen vi hadde. Har forsøkt den i sportsdelen til Trailz også, men synes den ble altfor stor. Nå har jeg fotstøtten på det korteste enda, så mulig det er derfor?

Var derfor jeg spurte her inne, nettopp fordi at jeg synes sportsvogndelen virker liten eller annerledes enn det vi har hatt tidligere.

Takk for svar!

Skrevet

Har en fleecepose fra Minene jeg også, som jeg har brukt i den forrige vognen vi hadde. Har forsøkt den i sportsdelen til Trailz også, men synes den ble altfor stor. Nå har jeg fotstøtten på det korteste enda, så mulig det er derfor?

Var derfor jeg spurte her inne, nettopp fordi at jeg synes sportsvogndelen virker liten eller annerledes enn det vi har hatt tidligere.

Takk for svar!

Fleeceposen er lengre enn sportsdelen hvis man har fotstøtten helt innerst, ja. Men det er jo fordi den skal passe når barnet blir større, så man slipper å kjøpe mange poser. Jeg har posen liggende fast i vogna, og de cm den stikker ut har bare "brettet inn". Ellers passer den veldig fint - hullene i posen er på riktig sted osv.

Anonymous poster hash: 56374...d7c

Skrevet

Fleeceposen er lengre enn sportsdelen hvis man har fotstøtten helt innerst, ja. Men det er jo fordi den skal passe når barnet blir større, så man slipper å kjøpe mange poser. Jeg har posen liggende fast i vogna, og de cm den stikker ut har bare "brettet inn". Ellers passer den veldig fint - hullene i posen er på riktig sted osv.Anonymous poster hash: 56374...d7c

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...