Gå til innhold

Kan jeg støvsuge nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i tomannsbolig med naboer under meg. Tenkte å støvsuge i pausen i fotballen, men det er kanskje en ukristelig tid å støvsuge på? Vet ikke om det er lytt her da jeg ikke har noen over meg... Spør fordi dette er første gang jeg ikke bor i enebolig og har aldri trengt å ta slike hensyn tidligere.

Anonymous poster hash: fcccb...d25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de har barn som sover eller er i ferd med å sove er det litt sent. Ellers er det ok hvis det ikke tar evigheter.

En gang du snakker med de kan du bare spørre om de hører at du støvsuger. Kan godt hende det ikke er noe du trenger å bekymre deg for. Vi hører kun naboen hvis vi har det helt musestille og det er ganske sjeldent.

Anonymous poster hash: 72385...e4e

Skrevet

Ikke gjør det. Det høres antakelig som et orkester bare du drar munnstykket over gulvet... Har bodd i flere 1. Etg og den lyden er fæl! :( Nå bor jeg i 2. Etg og vet hvordan de under har det.

Anonymous poster hash: e5a44...1a8

Skrevet

Takk for svar. Jeg droppet det, og støvsuger i morgen. Men det er kanskje for tidlig å gjøre det før jobb? Sånn ved 07 tiden..? Fader heller, jeg rekker virkelig ikke å støvsuge etter jobb..! Jaja, får bruke tørrmopp, da...

Skrevet

Kanskje du heller skal snakke med naboene dine, fremfor å spørre her...

Anonymous poster hash: 4508b...4b3

Skrevet

Takk for svar. Jeg droppet det, og støvsuger i morgen. Men det er kanskje for tidlig å gjøre det før jobb? Sånn ved 07 tiden..? Fader heller, jeg rekker virkelig ikke å støvsuge etter jobb..! Jaja, får bruke tørrmopp, da...

Det er jo mye værre å støvsuge klokken 7 om morgenen i mine øyne. Jeg hadde blitt utrolig irritert

Anonymous poster hash: 1b4d6...117

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...