Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Forrige gang takket jeg ja til klyx for jeg var livredd for å bæsje på meg under pressriene. Det ble et mareritt! Løp til og fra do i mange timer mens riene økte på i intensitet. Det var forferdelig å sitte på do og ha rier samtidig! Nå nærmer det seg fødsel og jeg har begynt å planlegge litt hvordan jeg vil ha det. Har slitt en del med forstoppelse siste ukene og tenker derfor om jeg kanskje burde ta klyx? Men er så redd for at det skal bli som sist med løping til og fra do. Vil så gjerne bare være i fødselen og ikke så mye annet rundt... Føler meg ikke like redd for å bæsje på meg, har skjønt at det er normalt. Hva ville dere valgt? Anonymous poster hash: d47b2...263
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Har fått klyx med begge mine. Kommer til å bruke det igjen ved evt tredjemann. Hos meg har tarmen tømt seg fullstendig ti min etter klyxet ble satt, og så har jeg sluppet å gå på do på flere dager etterpå. Har vært supert for meg. Anonymous poster hash: 68593...08a
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Jeg orket hverken tanken på ydmykelsen ved å bæsje på meg under fødsel eller få klyx satt av andre og havne i akkurat den situsajonen du beskriver, så jeg ordnet det selv før fødsel. To ganger, for å være sikker på at jeg var tømt. Anonymous poster hash: f20a5...82c
gullimagen Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Ville valgt klyx. Men så sprang ikke jeg frem og tilbake når jeg hadde det sisst gang. Vet ikke, men er litt redd for å bæsje på meg under fødsel. Ikke fordi det er flaut. men kanskje fordi det blir uhygienisk om man revner eller blir klippet, og da har større sjangs for å få infeksjon? For å presisere så har jeg IKKE PEILINg på om det stemmer. Men jeg er bare så redd for sying og klipping at jeg ikke vil gjøre det verre med bæsj. Ja jeg er rar.
Gjest Skrekkøgla Skrevet 27. juni 2016 #5 Skrevet 27. juni 2016 Tok klyx og fikk tømt tarmen (trodde jeg) sneik seg litt ut under pressing likevel. Men heller litt enn mye.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #6 Skrevet 27. juni 2016 jordmor kjenner om du evt har avføring i tarmen når hun kjenner etter hvor stor åpning du har, har du mye avføring i tarmen, er det jo anbefalt med klyx for å få fortgang i riene og fødselen. og tarmen blir klemt flat, så er minimalt med avføring som kommer om man skulle være så "uheldig", samtidig så kan det å være uheldig bare være flott, da barnets immunforsvar blir sterkere. og jordmødre bryr seg ikke noe om dette. har jobbet på føden og på sykehuset, og har sett mye rart, og det siste vi tenker over er avføring, det ser vi og lukter vi hver dag, flere ganger i timen ofte. så ikke tenk på det. er helt naturlig. men skjønner at man tenker på det selv, og kanskje hva partneren tenker, men det må man bare legge fra seg Anonymous poster hash: 6de79...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå