Gå til innhold

Slutte med bleie og barnehagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Har en gutt på 3 år som de siste dagene har klart seg veldig bra uten bleie. Vi tok oss fri fra barnehagen å reiste på hytta. Her har han gått uten bleie så å si hele tiden, og nesten helt uten uhell. Vi har selvfølgelig fulgt han veldig godt opp, med MANGE dobesøk. I morgen skal han i barnehagen igjen, å er veldig innstilt på å gå uten bleie, men er ikke helt der at han sier at han må tisse. Kan jeg likevel kreve av barnehagen at de tar han på do med ca 2 timers mellomrom? Er ikke sikker på rutinene rundt det, men tenker at helt i begynnelsen så er det gjerne bedre med for ofte enn for sjeldent... 

Noen tips? :)

Anonymous poster hash: f222a...c0e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg gjorde det. Fløy på toalettet med tre-åringer ofte. Leverte henne i bhg uten bleie, og de tok henne med på toalettet ca. Hver halv time, ble noen uhell, men etter er par dager gikk det fint :-) Hun begynte også å si ifra når hun måtte på do. Nå er hun på toalettet hver time i bhg.:)

Anonymous poster hash: 9f990...d29

Skrevet

Jepp, jeg gjorde det. Fløy på toalettet med tre-åringer ofte. Leverte henne i bhg uten bleie, og de tok henne med på toalettet ca. Hver halv time, ble noen uhell, men etter er par dager gikk det fint :-) Hun begynte også å si ifra når hun måtte på do. Nå er hun på toalettet hver time i bhg.:)

Tre-åringen.

Skrevet

Så flott, da prøver jeg det :) Takk!

Anonymous poster hash: f222a...c0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...