Gå til innhold

nattmat baby ca 10 mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt av meg å kutte ut den ene flaska hun får mellom 18.00 og 07.00? Har då lyst til å kutte den ut,men usikker på hvordan. Kort prosess eller trappe ned?

Hs mener vi burde kutta ut for lenge siden :S

 

Anonymous poster hash: 2cddf...067

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ungen spiser godt og går opp i vekt kan den byttes med vann

 

Anonymous poster hash: 92fc5...517

Skrevet

Spiser variert og godt, går fint opp i vekt. Vil babyen miste interessen eller fortsette å våkne for å få vann? Hmmm...

Virker som hun bare våkner av vane nå. Drikker ikke opp alt lengre.

 

Anonymous poster hash: 2cddf...067

Skrevet

Du kan jo også prøve å gi mindre og mindre? Vet det ofte anbefales ved amming (la de die kortere og kortere.. 7 minutt, 5 minutt, 3 minutt...), så kan kanskje prøves med flaske også?

 

Her mener HS vi bør begynne med nattavvenning nå når mini blir 6 mnd (men bruke litt tid på det da), men jeg regner med vi venter litt lengre for vår del. Mini her våkner uansett kun 1 gang for mat, og har hatt litt trøbbel med vektoppgangen (spiser veldig små måltider uansett hva jeg gjør, så han får heller veldig ofte på dagtid. Men vil ikke kutte ut det ene lille nattmåltidet han får før jeg er trygg på at han får i seg nok på dagen). :-)

 

Anonymous poster hash: d4670...886

Skrevet

Vi fikk også beskjed om å kutte fordi han mest sannsynlig våkner av vane ikke av sult, og da ville han sikkert slutte å våkne. Haha, det var en vits her ihvertfall! ! Holdt på en måneds tid og han våkner fortsatt, gjerne mer enn en gang.

 

Anonymous poster hash: 86895...9f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...