Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 ... ? Jeg skal i høst. Lurer på om det går ann at man og barn kommer på besøk på helg.... Anonymous poster hash: 0fc19...1e5
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Da er det bedre å ta helgepermisjon selv. Det er ikke noe hotell. Anonymous poster hash: 57216...e41
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 di kani kke bo på stedet, men di kan bo utenfor, men vil heller anbefale perm. dette er ett tilbud for opptrening, og om alle skull aha familie overnattende, ville det blitt trangt om plassen og ett vagt tilbud. Anonymous poster hash: f829f...de0
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Ikke vært lagt inn der, men er født og oppvokst i kommunen. Tviler vel på at familien får være der, da må de evt bo på camping eller på Aure gjestegård dersom det er åpent. Ikke så mye å velge i på en så liten plass. Men det er veldig vakkert på sommeren da Anonymous poster hash: 2338b...2f4
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #5 Skrevet 27. juni 2016 Hvor er dette? Anonymous poster hash: a451f...12c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #6 Skrevet 27. juni 2016 Hvor er dette? Anonymous poster hash: a451f...12c Nordmøre. Anonymous poster hash: 2338b...2f4
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #7 Skrevet 27. juni 2016 Åja.... har ei vennine som var på muritun , og hun fikk bo i en gedigen hytte og fikk ha mann og 2 barn på besøk i helgene, de fikk trene ade og alt mulig på muritun. Hun fikk velge rom eller stor hytte mår hun kom. Anonymous poster hash: 0fc19...1e5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #8 Skrevet 28. juni 2016 Er det greit å ha egen bil der?? Altså skal jeg kjøre dit selv, og dermed ha bil tilgjengelig det, eller er det greit å sitte der 3 uker uten bil?? Anonymous poster hash: 0fc19...1e5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #9 Skrevet 28. juni 2016 Tenker bil er greit om du først har en du kan ta med. Det er virkelig gokk vi snakker om. Anonymous poster hash: 57216...e41
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #10 Skrevet 28. juni 2016 Tenker bil er greit om du først har en du kan ta med. Det er virkelig gokk vi snakker om.Anonymous poster hash: 57216...e41 Erdet virkelig gokk ??? Søren, hvorfor kunne ikke jeg også få komme på muritun......hører så sinnsykt mye koselig derrifra. Der er de på kafe, på kro, på butikken, de koser seg på kveldstid..... Jaja, jeg får vel belage meg på aktive trene dager, og så sitte på rommet på kveldene. Jeg er ikke noe sånn systuedame da, så det å sitte å sy og male og lage ting er ikke for meg. Ja, mon tro om 3 uker smertemestring på aure er tingen..... Og bilen blir med tror jeg,. Jeg må kunne komme meg på en butikk. Tenk om jeg vil ha ei brus, eller en deodorant...... Anonymous poster hash: 0fc19...1e5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #11 Skrevet 28. juni 2016 di kani kke bo på stedet, men di kan bo utenfor, men vil heller anbefale perm. dette er ett tilbud for opptrening, og om alle skull aha familie overnattende, ville det blitt trangt om plassen og ett vagt tilbud. Anonymous poster hash: f829f...de0 Ha,ha:-) Anonymous poster hash: c2eee...cc5
Mumua Skrevet 28. juni 2016 #12 Skrevet 28. juni 2016 Det går nok fint å ta med bilen. Bensinstasjon ligger ganske nært, men det er god trening i de bakkene Det er bare noen minutter med bil inn til sentrum med ett lite kjøpesenter som har kafé, klesbutikk, lekebutikk og matbutikk. Rett nedenfor opptreningssenteret ligger det en fin sandstrand som er ypperlig å ta med ungene på dersom de kommer på besøk. Aure er vilt og vakkert om du er heldig med været. Det er en drøy time til Kristiansund inkl.ferje som er en veldig hyggelig by på sommers tid. Bassengdelen av opptreningssenteret er veldig fin også forresten
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #13 Skrevet 28. juni 2016 Mannen min var der og han var fornøyd. Svømmehall som man kan bruke når man vil så lenge man er minst 3 omgangen ellers trur jeg det var litt kjedelig.. Greit å ha bil Anonymous poster hash: 6d5cd...daf
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #14 Skrevet 29. juni 2016 Takk for god innfo. Tror jeg tar med bilen. -bedre å ha den, og ikke trenge den, enn åikke ha den, og så skulleman virkelig hatt den.... Høres utsom en naturskjønn plass. Med mye natur. Og det er vel bra, mtp fysisk aktivitet og mosjon og sånt. Deilig med basseng. Håper på en del svømmetrening. Krysser fingre for mye bra vær...... Men DYRT blir det. Må kjøpe meg klær....jeg har gått opp i vekt det siste året, og har ikke uteklær som passer. Allværsjakka kan ikke lukke glidelåsen på og turbuksene i str L og xl fra stormberg deer for små. I tilegg til godt og vel 3000 kr ved oppholdets slutt...... Men men, hjelp, begandling og rehablitering er vel ubetalelig. Men det svir uansett i en lommebok som kun fylles med minstebeløpet på aap, 12000 pr mnd........ Anonymous poster hash: 0fc19...1e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå