Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Samboer spør meg flere ganger om dagen om jeg har snakket med noen i dag? Hver eneste dag spør han om det. Når jeg svarer nei, har du? Så svarer han raskt nei. Kommer seinere frem at ved flere anledninger så har han ringt ei han har holdt på med tidligere over lang tid. Blir usikker siden han spør meg hele tiden om noen har ringt eller om jeg har ringt noen, om spør jeg så sier han alltid nei. Er det vanlig og spørre om dette hver dag? Min forrige samboer gjorde ikke dette. Anonymous poster hash: 4d2f1...86e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Nei, det er ikke vanlig. Reaksjonen hans heller ikke vanlig. Her tenker jeg at uttrykket "på seg selv kjenner man andre" er på sin plass. Han vet han har kontakt som ikke er greit, siden han har så lett for det selv så tror han at du også har like lett for å ha kontakt med andre kjekke menn. En slik mann hadde jeg ikke orket. Anonymous poster hash: 0af99...763
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Sjalu OG utro? Ikke veldig sjarmerende... Hadde heller ikke orket! Anonymous poster hash: 14f6c...4b2
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Som hun over sier: på seg selv kjenner man andre. Han har svin på skogen og regner dermed med at det er slik det er med deg også😳. Av de jeg har vært sammen med som har oppført seg slik og vært i overkant opptatt av hva jeg driver med, har samtlige vært utro drittsekker. Man får vite mye om mennesker bare ved å oppservere hvordan de oppfører seg og fokuserer på Anonymous poster hash: 4baf9...1ab
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #5 Skrevet 27. juni 2016 Han er vel redd for at hun han holder på med skal ringe DEG? Anonymous poster hash: a271d...cb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå