Gå til innhold

MA for en drøy uke siden - fortsatt dårlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk konstatert at fosterets utvikling hadde stoppet opp på UL sist torsdag. Abortere lørdagen etter. Var på innvendig UL før helgen. Alt bra. Blør bittelitt.

Formen er elendig. Har gått fra Duracellkanin til slakt på 1,5 uke. Slapp, utmattet, ekstremt kvalm, OK psykisk tilstand, vil bare sove, elendig matlyst ...

Er så lei. Noen som har opplevd det samme - hvor lang tid før man kommer i gjenge?

Har ferie nå, men gynekologen sa på torsdag at dersom jeg ikke hadde hatt ferie ville han ha sykemeldt meg videre ?!?

Helt satt ut over hvor utslått jeg er ... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med det selv.

Men vil bare nevne at dersom du er syk i ferien kan du få sykmelding allikevel slik at du kan få igjen ferien på et senere tidspunkt.

God bedring!

Anonymous poster hash: b7085...845

Skrevet

Men vil bare nevne at dersom du er syk i ferien kan du få sykmelding allikevel slik at du kan få igjen ferien på et senere tidspunkt.

God bedring!

Jeg er lærer, så har ferie/avspasering til midten av august. Ikke krise. Føler meg ikke "syk-syk", altså, bare litt mer sjaber enn jeg synes er OK. Er såppas dårlig at jeg strever med å ta meg sammen for å gjøre ting ... :P

Skrevet

Tillater meg å dytte litt :)

Skrevet

Du har masse hormoner som kroppen ikke vet hva han skal gjøre med, samtidig som kroppen er sliten etter ma'en, så slapp av det er det kroppen trenger❣

Skrevet

God bedring!

Det fungerer ikke sånn lenger etter at den nye ferieloven kom, nå holder det ikke bare å være sykemeldt, du må være innlagt eller ha en utvidet legeattest på at du er sengeliggende og ikke har noe utbytte av ferien for å kunne få den tilbake senere.

Anonymous poster hash: c8ecf...729

Skrevet

Det fungerer ikke sånn lenger etter at den nye ferieloven kom, nå holder det ikke bare å være sykemeldt, du må være innlagt eller ha en utvidet legeattest på at du er sengeliggende og ikke har noe utbytte av ferien for å kunne få den tilbake senere.

Anonymous poster hash: c8ecf...729

Det stemmer da ikke. Når kom den ferieloven?

Anonymous poster hash: 45d07...583

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...