Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Vil ikke akkurat dø men tenker at det hadde vært godt om alt bare ble svart for en liten stund. At jeg hadde havnet i koma eller noe. Jeg vet det bare er jeg som kan gjøre noe med mitt eget liv men akkurat nå føles det så tungt og meningsløst. Det har det egentlig gjort siden jeg ble gravid med min første i slutten av 2008. Ble aldri meg selv etter det. Jeg er ikke noen lenger. Jeg er kjedelig. Har ingen interesser. Ingen hobbyer. Ingenting som gleder meg. Så kjedelig at de få vennene jeg har ikke bryr seg om at det går måneder uten kontakt. Og jeg har ikke ork til å være noen god venninne. Eller en god mamma. Eller en god kjæreste. Jeg er så flau over meg selv. Vil bare forsvinne. Anonymous poster hash: 715c5...94e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Skulle tro det var jeg som skrev dette. Sånn har jeg det mye også, bedre/værre i perioder. Har bestilt meg time til lege nå, det var en lang vei å gå. Du burde gjøre det samme! Klem til deg ❤ Anonymous poster hash: 2a08a...627
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Dette lyser depresjon lang vei. Ring legen i morgen tidlig! Du trenger ikke ha det sånn. Anonymous poster hash: 0f5ac...321
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Har det akkurat likens.. begynte da mannen fant seg ei ny og hun ble gravid etter et års tid.. jeg ble erstattet på et knips føles det ut som.. Eneste som holder meg gående er ungene.. at de hadde fått det like jævlig som meg hvis jeg gjorde slutt på alt.. ikke kan de bo hos faren heller da han ikke er egnet til å ha de alene.. Prøver å ta dag for dag.. går i terapi uten at det hjelper så mye.. Klem Anonymous poster hash: 38714...d91
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #5 Skrevet 27. juni 2016 Har det ganske likt. Jeg ble mobber som barn og delvis ungdom. Jeg blir psykisk mishandlet av samboer og har tunge svangerskap bak meg med mnd med oppkast. Da sa det bare pang. Jobber med å få livet i orden... Anonymous poster hash: 48f96...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå