Gå til innhold

hvilken dyne til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter en liten i midten av august! usikker på hvilken str jeg bør velge? og om det er best med en fiber eller dun dyne?

Anonymous poster hash: 965ef...254
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk for dun :) Det skal være bra hele året. Isolerer for varme og kulde. Den ble ofte sparket av da... 😂

Skrevet

Vi gikk for dun :) Det skal være bra hele året. Isolerer for varme og kulde. Den ble ofte sparket av da...

hvilken str valgte dere? :) 

Skrevet

Minste størrelse, dun. Gikk over til sovepose fra IKEA da han begynte å sparke av seg dyna. Bruker fortsatt dyna i vogna.

Anonymous poster hash: 9b555...084

Skrevet

Sovepose! Kjøpte det da eldste var omkring et halvt år, men med nestemann skal vi utvilsomt ha det fra starten.

Skrevet

Minste størrelse i fiber fra Kid. Har en del allergier i familien så unngår dun til soving fra børjan. Drister oss til en dunpose i vogna senere om det går fint med fiber i senga.

Skrevet

Vi har brukt dundyne fra Princess for de er anbefalt av asthma og allergiforbundet. Kjempefornøyd

Anonymous poster hash: 3f90d...641

Skrevet

Her begynner vi med 60x80 for syns baby blir så liten under 100x80 😊 Allergo fra Høie om vinter, og så har jeg sydd sommerdyner for klarte ikke finne noe tynt nok (har en på 3 også)

Anonymous poster hash: 72adc...61b

Skrevet

Minste dun fra Princess.

Anonymous poster hash: c7eb1...15a

Skrevet

Kjøpte dun, men jeg fikk et varmt barn, hun ble gjennomsvett av dyne. Sover med fleeceteppe hele året stort sett, på de aller kaldeste vinterdager har hun ullteppe.

Hun våknet også av at dyna bråket.

Nå er hun 2,5 og fortsatt varm og nekter dyne.

Anonymous poster hash: 64189...5a3

Skrevet

hvilken str valgte dere? :)

Den minste størrelsen først. Nå er hun 9 mnd og har nettopp kjøpt en størrelse større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...