Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Har tre barn og bor sammen. Hun har mistet følelsene forlenge siden. Jeg skjønte først alvoret i høst. Er sjalu av meg, blitt bedre med ukene😄 Hun hadde fest i helga og hadde seg med en på jobb i hjemmet vårt. Vetta pokker hva jeg skal gjøre. Hun er jo singel, men synstest det er dårlig gjort mår hun vet hvordan jeg er. Gjør det ikke lettere og bo under samme tak for ungene sin del visst hun har en og humpe på. Ser jo at vi alle har behov. Blei vel mest bare tull det her, men måtte bare få luftet ut litt. Anonymous poster hash: d8f01...7df
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Har tre barn og bor sammen. Hun har mistet følelsene forlenge siden. Jeg skjønte først alvoret i høst. Er sjalu av meg, blitt bedre med ukene😄 Hun hadde fest i helga og hadde seg med en på jobb i hjemmet vårt. Vetta pokker hva jeg skal gjøre. Hun er jo singel, men synstest det er dårlig gjort mår hun vet hvordan jeg er. Gjør det ikke lettere og bo under samme tak for ungene sin del visst hun har en og humpe på. Ser jo at vi alle har behov. Blei vel mest bare tull det her, men måtte bare få luftet ut litt. Anonymous poster hash: d8f01...7df Hun er ikke utro om dere ikke har et forhold. Og dere begge står fritt til å "humpe" med andre, men kanskje ha en kjøreregel om å ikke dra noen inn i felles hjem? Du får finne deg en å pule selv, så står dere likt. Anonymous poster hash: ac011...0bf
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Skjønner du er skuffet men samtidig skjønner jeg ikke hvorfor dere bor under samme tak om dere ikke er sammen lenger. Finn deg egen bolig og ta det der ifra, hun er tydeligvis ferdig med deg så da er det påtide du gjør deg ferdig med henne og. Be om mekling med hensyn til barna og det er dine. Lykke til og drit i henne😊 Anonymous poster hash: 13102...abd
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Off kjip situasjon, forstår det som du enda har følelser for henne? Vil du ha henne tilbake? Prøv isåfall på det, eller så må du komme deg vekk. Du blir jo ødelagt av å bo sammen med en du ikke er sammen med?! Anonymous poster hash: 87a15...420
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #5 Skrevet 27. juni 2016 Du tok hintet for sent. Din egen skyld at du ikke var mer oppmerksom. Høres ut som om du kan skylde deg selv. Og hun har nok ikke "humpa" en annen, men hatt deilig sex for første gang på lang, lang tid! Anonymous poster hash: 8cadc...4ee
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #6 Skrevet 27. juni 2016 Kom deg unna henne og vis at du lever ditt eget liv. Samarbeid kun om barna i noen måneder. Hun blir garantert mindre høy i hatten da, så kan dere med tiden kjenne på hvordan dere skal gjøre ting videre. Men akkurat nå må du bare kutte helt. Lykke til! Anonymous poster hash: 8a1a2...465
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #7 Skrevet 27. juni 2016 Kom deg unna henne og vis at du lever ditt eget liv. Samarbeid kun om barna i noen måneder. Hun blir garantert mindre høy i hatten da, så kan dere med tiden kjenne på hvordan dere skal gjøre ting videre. Men akkurat nå må du bare kutte helt. Lykke til! Anonymous poster hash: 8a1a2...465 Eller hun kjenner hvor deilig det er å leve uten en mann du ikke tenner på og egentlig ikke har lyst til å se, bare for barnas skyld. Du ser at barna klarer seg fint, og takker høyere makter for at du slapp unna den tvangstrøyen et slikt forhold HI beskriver er. Det skjedde med meg. Eksen min trodde jeg skulle forandre mening etter noen måneder Skal love deg han ble lang i maska da han skjønte at jeg elsker livet uten ham! Anonymous poster hash: 67aef...f4e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #8 Skrevet 27. juni 2016 Huff.. så dårlig gjort av henne! Syns det minste av respekt man kan forvente er at man venter med å ha seg med andre til man i det minste har flyttet fra hverandre... Føler med deg, HI.. Anonymous poster hash: 84e33...427
Gjest Antarctica Skrevet 27. juni 2016 #9 Skrevet 27. juni 2016 Kanskje prosjektet med å leve under samme tak ikke er en bra løsning for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå