Gå til innhold

Har du vært utro noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går din grense for hva som er utroskap?

Enten grensen din går ved flørting eller sex:

Har du tråkket over din egen grense noen gang?

Jeg setter grensen ved hva jeg ikke kan/ vil fortelle mannen min og ja, jeg har klint med en kollega etter at jeg var blitt sammen med mannen min. Det kan jeg ikke fortelle han så dermed har jeg vært utro.

Anonymous poster hash: 82060...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var utro mot eksen, også seksuelt, med to forskjellige personer. Skal sies at eksen var rimelig aseksuell... Hvis vi hadde sex én gang i måneden, da var vi skikkelig aktive, og selv da var det sjelden han gadd så lenge at jeg også fikk orgasme. Nærhet var det også lite av, så jeg var nok underernært.

Vi gjorde det slutt for ca 10 år siden. Jeg har ikke vært utro etter det. Min nåværende er ikke veldig sjalu, så jeg forteller ham det meste, og om jeg hadde kysset noen, ville jeg også ha vært ærlig om det. Jeg har besøkt tidligere kjærester også uten at han lar seg plage av det.

Anonymous poster hash: d331c...05b

Skrevet

Jeg mener at man er utro når man har sex (samleie, oralsex, analsex osv.) med en annen. Kliner man, kysser og koser med andre mener jeg mer at det er et svik og ikke direkte utroskap. Min mann og jeg er av samme oppfatning, og jeg ville aldri utsatt han hverken for svik eller utroskap på noen som helst måte. Å småflørte med andre er helt naturlig og omtrent umulig å unngå, og jeg synes det bør tollereres. Grensa her går ved fysisk kontakt og selvfølgelig er det heller ikke greit med nettprat, sms'er og slik kontakt av seksuell karakter heller. Var utro mot han jeg var sammen med da jeg var 18 år. Hadde da sex med en annen et par ganger, og ungdomskjæresten min var heller ikke trofast mot meg, så det forholdet tok naturligvis slutt.

Anonymous poster hash: bc726...381

Skrevet

Ja når jeg var 16 eller 17 år, og det gjorde noe med meg og vil ALDRI være det igjen

Skrevet

Ja...:(

Anonymous poster hash: 19f5f...78d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...