Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Når bør jeg gå til lege? Han har vært forkjølet en ukes tid, først bare med tett i nesa, så med hoste de siste dagene. Han hoster så han brekker seg, skikkelig slimete hoste. Var på 6-ukers kontroll fredag hos barnelege, han lyttet på brystet og sa bare ja og ha når jeg fortalte om hosten. Hosten er akkurat lik i dag, ingen bedring. Bør jeg gå til legen i dag? Hører han forresten automatisk til min fastlege? Tar det tid før det blir registrert, eller er det ordnet allerede? Anonymous poster hash: f24ed...147
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Allmenntilstanden er forresten bra, ingen feber og han smiler og koser seg. Spiser bra og har våte bleier. Anonymous poster hash: f24ed...147
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Min ble lagt inn på sykehus med akkurat samme symptomer og almenntilstand. Måtte få saltvannsinnhalasjon for å klare å hoste opp alt slimet. Ville ringt lege så de kan lytte på ham. Anonymous poster hash: 13546...7e4
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Kan jo være greit å sjekke at ikke det er rs-virus. Min baby er 5 uker og har hatt stygg hoste siden han var 2 uker. Hadde feber og i starten så måtte til legen. Min har bare et vanlig forkjølelsesvirus så må bare vente til det gir seg, men dette med rs-virus hos så små barn bør sjekkes hos lege. Anonymous poster hash: b35e2...1df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå