Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Er mye stress om dagen, men herregud å kroppen min reagere helt voldsomt da! Først fikk jeg omgangssyken og lå rett ut I to dager, så hadde jeg så vondt I hodet at jeg to dager på rad måtte gå hjem tidlig og nå har jeg så vondt I magen at jeg kun holder ut på jobb fordi jeg vet det blir vanskelig for resten om jeg går! Blæh...! Jeg er vanligvis aldri syk, men nå alt dette på 14 dager 😳 Noen som vet? Kan dette være reaksjon på litt stress? (Aldri reagert noe særlig på stress før). Godt det bare er 14 dager til ferie..! Anonymous poster hash: 8d632...a76
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Ja, det er vel kroppens måte å si fra om at du må roe ned! Tøm timeplanen denne uka,bare prøv å gå på jobb og ingenting annet. Sov mye, spis godt og slapp av! Vær egoistisk, la mannen ta barn og husarbeid en stund. Vær tydelig og si at dette er helt nødvendig for å unngå at du blir helt utslitt. Anonymous poster hash: 49c24...48f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Skulle gjerne gjort det, men stresset kommer av salg av hus/kjøp av nytt. Så det aller meste må jeg være med på selv. Men skal ta til meg rådet og prøve å roe ned.. Anonymous poster hash: 8d632...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå