Gå til innhold

Dere som selger ting på Finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva irriterer dere av svar på annonser?

Hva er en god kjøper? Hva er en dårlig kjøper? Om mange er interessert i et produkt, hvem velger dere å selge til?

Anonymous poster hash: 49601...ed7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som irriterer meg er de som sier de vil kjøpe, så hører jeg ikke mer fra dem når jeg prøver å avtale tid. For da kan jeg ikke selge til noen andre i mellomtiden, også vet jeg liksom ikke hvor lenge jeg "må" vente før jeg gjør det. :P

En god kjøper er en som kommer til avtalt tid, betaler avtalt pris, tar med seg produktet og fordufter. En dårlig kjøper er en det er mye frem og tilbake med, endrer avtalt tid og prøver å prute etter at kjøpet er avtalt.

Om mange er interessert selger jeg til den første som sier at han/hun vil kjøpe til oppgitt pris, forutsatt at vi får fullført handelen innen rimelig tid. Jeg holder f.eks. ikke av i en uke hvis flere vil kjøpe og noen kan hente tidligere.

Anonymous poster hash: f844c...5e8
Skrevet

Takk for svar. Jeg syns ofte det er vanskelig å få et ja, er alltid reservert til noen andre. sselvom jeg nesten svarer med en gang annonsen kommer ut, så får jeg svar noen timer senere om at den er holdt av til noen andre, men om den ikke blir hentet innen da og da så får jeg kjøpe. Men det har aldri skjedd at tingene ikke ble hentet

Anonymous poster hash: 49601...ed7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...