Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Men har nå gått ned til enn vekt som er helsemessig forsvarlig. Nå har jeg i tillegg nettopp født tvillinger og kroppen ser ut deretter. Men det som slår meg når jeg leser alle innleggene om kropp og "er jeg tjukk" "kan jeg gå med dette" osb er at jeg er heldig som har bygget opp selvbildet mitt på noe annet enn utseendet mitt. Jeg går i bikini på stranda med den magen jeg har, myk og god med blå og hvite striper på. Puppene slenger (pakker de inn i stødig bikini for å unngå ryggplager). Og jeg synest ikke det gjør meg mindre verdt eller reduserer meg som menneske på noen måte. Jeg synest det er veldig trist at så mange damer og menn skammer seg for kroppene sine, og tror det er innpakningen som er viktig. Jeg vil heller ha/være en diamant i gråpapir enn enn juksestein i glanset gavepapir. Så damer, slutt å skamme dere over kroppene deres. Det er faktisk ikke vikitg om magen er stram eller lårene faste. Nyt sommeren og varmen i den kroppen du har😄 God sommer! Anonymous poster hash: b960a...86c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Viktig oppfordring du kommer med, Hi! Det er altfor mange som fokuserer på bagateller istedenfor funksjon og helse. Nyt sommeren og tvillingene Anonymous poster hash: d6a06...ce5
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 Viktig oppfordring du kommer med, Hi! Det er altfor mange som fokuserer på bagateller istedenfor funksjon og helse. Nyt sommeren og tvillingene Anonymous poster hash: d6a06...ce5 Tusen takk, og det gjør jeg til fulle😄 Anonymous poster hash: b960a...86c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Så enig med deg. Jeg er en fantastisk person, med eller uten flesket mitt 😊😊😊 Anonymous poster hash: 9a801...dca
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Enig med mye av det, men for min del henger det samme med å være fornøyd med trivsel osv. Jeg har noen kilo for mye fortsatt, men gått ned mange og har aldri vært mer tilfreds enn nå på vei ned. Anonymous poster hash: aee29...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå