Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Sønnen min på snart 3 år har litt rosa kinn med synlige blodkar, er det typisk for atopisk eksem? Han har ikke hatt eksem akkurat der så det er ikke brukt hydrokortisonsalve der som har tynnet ut huden, dessuten har vi knapt brukt hydrokortison på han da han ikke er så kraftig rammet. Vet at de med atopisk eksem kan ha tynn hud, kan det være det? Anonymous poster hash: 27b48...00f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 De røde kinnene er ganske typisk for atopiske barn ja, typisk for barne-eksem. Mine barn har vokst av seg de røde kinnene, selv om de fortsatt har eksem andre steder. Anonymous poster hash: ac1fb...a9b
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Takk! Han har kun hatt eksem i ansiktet, ved munnvikene, haka og panna. Håper han vokser all eksemen av seg så han kan spise hva han vil Er div mat han får eksem av. Men går det ikke bort så går det ikke bort. HI Anonymous poster hash: 27b48...00f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå