Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Mannen har fått skikkelig ryggproblemer og jeg er gravid og veldig sliten, trøtt og kvalm, uke 16. Det er pluss 30 grader der. Jeg kjenner jeg blir enda kvalmerer bare av å tenke på turen, men barna gleder seg sånn. Bestilte lenge før jeg ble gravid. Mannen kommer til å være halvt handikappa og kan ikke bade og herje med ungene. Skal vi ofre helsa for ungene... hva hadde der gjort? Anonymous poster hash: 70b17...5fb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Hvor skal dere? Hvor ligger hotellet? Anonymous poster hash: 3c2ee...d3c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 Hvor gamle er barna? Anonymous poster hash: 7f79d...a43
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 hotellet ligger 20 min fra rhodos by. barna er 5 og 12. Anonymous poster hash: 70b17...5fb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Sunwing Kallithea har en lett bris, så du merker ikke at det er så varmt. Anonymous poster hash: 3c2ee...d3c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 Ungene klarer å underholde seg selv : ) Anonymous poster hash: 3c2ee...d3c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 Bare smør de godt med solkrem Anonymous poster hash: 3c2ee...d3c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 tror det går veldig bra en 12åring kan fint passe en 5åring, kanskje godt for deg og mannen og slappe av litt Anonymous poster hash: 56207...a12
februarprins2013 Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 ehh vet ikke hvorfor jeg brått var anonym nå
Lille krøll Skrevet 26. juni 2016 #10 Skrevet 26. juni 2016 Mannen burde gå til intens behandling for å bli bedre????!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #11 Skrevet 26. juni 2016 Jeg vet hvordan det er å være gravid, sliten og kvalm. Det er ikke bare bare... Du må tenke på deg selv her. Hvis du ikke orker dette er det bare sånn det er, du kunne ikke se frem i tid. Ender det med at du drar, unn deg mye slapp av tid. Ligg i skyggen, ta deg god tid på morgenene og legg deg tidlig. Hvor alvorlig er kvalmen , kaster du mye opp? Er det hele dagen? Anonymous poster hash: 7f79d...a43
MammantilNurket Skrevet 26. juni 2016 #12 Skrevet 26. juni 2016 Send mannen til kiropraktor før avreise. Finnes det ikke slike barneklubber som arrangerer aktiviteter o.l. for barna? Kan dere melde dem på noe slikt?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #13 Skrevet 26. juni 2016 Siden barna er såpass store hadde jeg reist. Mannen bør oppsøke kiroprator asap. Om du har hyperemesis burde du strengt tatt ikke dra. Fort gjort å bli dehydrert. Anonymous poster hash: ef71e...305
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #14 Skrevet 26. juni 2016 Er det Sunwing dere skal til? Isåfall tror jeg det går bra med mindre du kaster opp. Dere kan ligge på solsenger under en parasoll og se på at ungene bader i bassenget (evt havet). Begge kan være med i klubber, i hvert fall yngstemann. All mat kan kjøpes på hotellet. Anonymous poster hash: 5bd5c...353
vetra Skrevet 26. juni 2016 #15 Skrevet 26. juni 2016 Jeg ville ikke dratt. Ville ikke orket flyturen osv. Hvorfor risikere egen helse og øke risikoen for det ufødte barnet? Kanskje dere kunne avbestille turen med legeerklæring og fått pengene tilbake på reiseforsikringen. Dra heller til vinteren, da kan dere alle fem kose dere.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #16 Skrevet 26. juni 2016 Jeg hadde dratt ja, barna er såpass store. Så om de er innstilt på at dere er litt "inaktive" så går det nok bra skal du se 😎 Anonymous poster hash: 8629f...62c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #17 Skrevet 26. juni 2016 .Hvilket hotell skal dere på? Vi reiser i morgen. Anonymous poster hash: 3d25e...bd2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #18 Skrevet 26. juni 2016 Vi skal liksom til Sunwing Kalithea. Avreise neste søndag. Jeg har hyperemesis, har vært på sykehuset jevnlig for væske intreavenøst, men har sluttet å kaste opp hele dagen. Kaster opp "bare" natt og morgen, og før jeg legger meg. Holder mat og drikke hele dagen ellers, men er kvalm som et uvær, og veldig veldig sliten etter 15 uker med mareritt.... Ja barna er jo ikke småbarn. De klarer seg selvsgat selv, med oppsyn. Men er jo dumt om vi ikke klarer å gjøre noe annet enn å ligge som krøplinger under en parasoll... Anonymous poster hash: 70b17...5fb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #19 Skrevet 26. juni 2016 Min opplevelse er at jeg har blitt bedre når jeg har kommet meg bort så jeg ville dratt Anonymous poster hash: 69762...b81
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #20 Skrevet 26. juni 2016 Jeg hadde dratt.Jeg hadde fått altfor dårlig samvittighet 🙈 jeg er kronisk syk og gravid,så jeg vet hvordan det er å tøye strikken. Men barna har gledet seg veldig liksom Anonymous poster hash: 1c988...410
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #21 Skrevet 27. juni 2016 Vi skal liksom til Sunwing Kalithea. Avreise neste søndag. Jeg har hyperemesis, har vært på sykehuset jevnlig for væske intreavenøst, men har sluttet å kaste opp hele dagen. Kaster opp "bare" natt og morgen, og før jeg legger meg. Holder mat og drikke hele dagen ellers, men er kvalm som et uvær, og veldig veldig sliten etter 15 uker med mareritt.... Ja barna er jo ikke småbarn. De klarer seg selvsgat selv, med oppsyn. Men er jo dumt om vi ikke klarer å gjøre noe annet enn å ligge som krøplinger under en parasoll... Anonymous poster hash: 70b17...5fb I din situasjon ville jeg hørt med legen om det er forsvarlig å reise. Drikk isåfall mye powerade (det får du kjøpt på hotellets butikk), sportsdrikk som tilfører salter og opprettholder salt-/væskebalansen. Tror ungene mye heller vil være ved bassenget hele ferien med dere under en parasoll enn hjemme. Anonymous poster hash: 5bd5c...353
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #22 Skrevet 27. juni 2016 Jeg tror barna vil ha det bedre i "syden" med inaktive foreldre,- enn hjemme..... Såfremt legen gir deg lov! Mannen bør prøve både naprapat og kiro for å bli bedre,- evt gå til legen for mer effektiv medisin som ikke slår ham helt ut! Som andre sier,- ligge under en parasoll i skyggen, lese en bok. Putte innpå litt småsalt og væske hele dagen for din del,- kan gjøre godt??? Barna kan jo hjelpe og hente drikke og mat til dere? En vond rygg kan også ha godt av å flyte litt rundt i sjø/basseng? Altså, jeg setter spørsmålstegn, fordi jeg ikke VET,- men tror...... Og ikke minst,- slippe unna alt rot og plikter man har rundt seg hele dagen i hjemme...Bare det kan gjøre godt for kropp og sjel. Men aller mest,- som mange sier,- god samvittighet ovenfor barna...... Eldste på 12 kan dere jo snakke med og "forberede" på må være litt ekstra hjelpsom,- og det vil denne forstå! Men først må du snakke med din lege om tilstanden er forenelig med ferie,- har dere da mulighet til å sende besteforelder sammen med barna? Koster ikke så mye å endre navn på billettene... Anonymous poster hash: 3a020...9c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå