Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #26 Skrevet 26. juni 2016 Slapp av, mennesket! Anonymous poster hash: 1cb75...acc
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #27 Skrevet 26. juni 2016 I den rette settingen kunne det nok være greit å spørre om alle de tingene. Ordet "upassende" har jeg egentlig ikke noe forhold til. Det vesentlige er om en handling, spørsmål eller liknende skader noen. Anonymous poster hash: 77da3...bc9 Kødder du?? Ingen sv disse spørsmålene er ok. Alle er helt uakseptable. Anonymous poster hash: 3803f...778
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #28 Skrevet 27. juni 2016 Det var jo veldig upresist dette da. Kan det ha vært snakk om de mannlige elevene i en time om elektrisitet/forbruk der læreren rett og slett lurer på hvem som bruker barbermaskin og hvem som bruker høvel f.eks.? Om dette er noe som er upassende kommer helt an på konteksten rett og slett. Jeg spør elevene mine om mange rare ting av og til, men ofte presiserer jeg at det er helt frivillig å svare.Poenget mitt med å spørre om litt "rare" ting innimellom er aldri å vite mye om elevene, men å kanskje belyse ulike problemsillinger. Jeg er lærer i VGS og underviser bl.a. i religion og etikk, og der blir det fort mange følsomme emner man er innom. Anonymous poster hash: f256d...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå