Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Lurer på om jeg gjør noe galt når jeg poster en ny tråd på dette forumet da jeg får så lite respons. Ser andre tråder som får over 100 svar,mens jeg får gjerne 1-2 svar selv om jeg skriver om ting jeg virkelig tror mange småbarnforeldre kjenner seg igjen i /har erfaring med. Derfor lurer jeg på - ser dere dette innlegget slik som andres innlegg? Anonymous poster hash: 55935...526
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 Ja. Har samme "problem" som deg, men legger jo merke til at genuine innlegg der folk trenger hjelp/råd ikke er like popolære uheldigvis. Det ser man jo på de andre sidene her også, helt klart anonymforumet det er mest aktivitet på. Anonymous poster hash: 5cc55...0aa
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Takk for svar begge to - da vet jeg at jeg ikke gjør noe galt!Får begynne å skrive om mer " tullete" ting istedet Anonymous poster hash: 55935...526
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Kommer an på om du skriver anonymt eller ikke. Også er det jo en "kul" gjerne her inne, som alltid får mye respons når de starter tråder. Anonymous poster hash: fe9d0...6a2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 Kommer an på om du skriver anonymt eller ikke. Også er det jo en "kul" gjerne her inne, som alltid får mye respons når de starter tråder. Anonymous poster hash: fe9d0...6a2 "Kul gjeng", skulle det stå. Anonymous poster hash: fe9d0...6a2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 Fortsett å skrive om det du ønsker, Hi. Tror det er mye tilfeldigheter hvor mange svar en tråd får. Når på døgnet du poster den, hvem som tilfeldigvis ser den, om de som ser den har tid til å svare der og da osv. Har du ikke fått svar, dytt på tråden selv noen ganger. De trådene med få svar havner jo raskt nede på sidene, og jeg tror det kan være fort gjort at den da blir oversett. Anonymous poster hash: ca18c...17c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 Har du link til noen av innleggene? Jeg svarer gjerne hvis jeg kan Anonymous poster hash: 47835...a05
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 Takk for svar - haha,en egen kul gjeng, er det sant?Jaja,da får jeg prøve meg igjen neste gang jeg lurer på noe (og det er ikke så sjelden som 1.gangs-mor) og håpe på bedre lykke da Anonymous poster hash: 55935...526
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #10 Skrevet 26. juni 2016 Takk for tilbudet anonym - de innleggene jeg har lurt på tidligere er ikke så aktuelle for øyeblikket, alt er jo faser i dette småbarnsforeldre-livet Men der og da føles det så godt å få litt svar/følelse av å ikke være alene. Anonymous poster hash: 55935...526
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #11 Skrevet 26. juni 2016 Takk for svar - haha,en egen kul gjeng, er det sant?Jaja,da får jeg prøve meg igjen neste gang jeg lurer på noe (og det er ikke så sjelden som 1.gangs-mor) og håpe på bedre lykke da Anonymous poster hash: 55935...526 Tenk litt på hva du skriver i overskriften også. Selv gidder jeg aldri gå inn på halvkvedete overskrifter som "hva synes dere om...". Fengende og presis overskrift er bra👍🏻 Anonymous poster hash: 47835...a05
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #12 Skrevet 26. juni 2016 Godt poeng - takk for tips Anonymous poster hash: 55935...526
*Miss Marple* Skrevet 26. juni 2016 #13 Skrevet 26. juni 2016 Ofte er jo de trådene med flest svar de hvor det er stor uenighet og diskusjonen går over flere sider. Det er begrenset hvor mange forskjellige svar man kan få på spørsmål av typen 'babyen min snur seg ikke enda, bør jeg være bekymret' ol
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #14 Skrevet 26. juni 2016 Jeg ser innlegget ditt. Jeg har aldri opplevd å få lite respons, men kanskje du har vært uheldig, evt. Skrevet om ting få vet noe om eller få engasjerer seg i. Får håpe du får mer respons fremover Anonymous poster hash: 32d79...08d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #15 Skrevet 26. juni 2016 Tenk litt på hva du skriver i overskriften også. Selv gidder jeg aldri gå inn på halvkvedete overskrifter som "hva synes dere om...". Fengende og presis overskrift er bra👍🏻 Anonymous poster hash: 47835...a05 Enig!!! Min desiderte favoritt er "hjelp! Hva skal jeg gjør?" Og "Hva nå?" Anonymous poster hash: 927d6...b40
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #16 Skrevet 26. juni 2016 Haha,ja jeg har aldri fått så mange svar som på denne tråden - så denne overskriften vekte tydeligvis noe nysgjerrighet Anonymous poster hash: 55935...526
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #17 Skrevet 26. juni 2016 Kommer an på om du skriver anonymt eller ikke. Også er det jo en "kul" gjerne her inne, som alltid får mye respons når de starter tråder. Anonymous poster hash: fe9d0...6a2 Den kule gjengen er det de "ikkekule" som har funnet opp. Det er ingen "gjeng" her. På førstesiden nå, ligger det en tråd som heter "urettferdig at mor skal ha kontantstøtten?". Startet av AB og har per nå 40 svar. Det har med temaet å gjøre, hvilke tråder som får flest svar. De fleste trådene som har mange svar har AB som hi. Anonymous poster hash: 3bc71...28b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #18 Skrevet 26. juni 2016 Den kule gjengen er det de "ikkekule" som har funnet opp. Det er ingen "gjeng" her. På førstesiden nå, ligger det en tråd som heter "urettferdig at mor skal ha kontantstøtten?". Startet av AB og har per nå 40 svar. Det har med temaet å gjøre, hvilke tråder som får flest svar. De fleste trådene som har mange svar har AB som hi. Anonymous poster hash: 3bc71...28b AB?? Anonymous poster hash: 46dcf...bdc
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #19 Skrevet 26. juni 2016 AB?? Anonymous poster hash: 46dcf...bdc Anonym bruker. Enig i at det ikke er noen klubber her. Anonymous poster hash: 927d6...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå