Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Jeg har akkurat hatt tre utbrudd som har overlappet hverandre og det har tappet meg totalt for krefter. Jeg er helt tom, flat, energiløs. Jeg beveger med som ei svært gammel dame, leddene er stive og humøret er på bunn, jeg har sterke suisidale tanker. Alt på tre uker utløst av mensen, ferie, stress. Er det andre som har det så hardt? Jeg begynte på zovirax straks jeg forsto at jeg var utslitt av utbruddene. Noen som bruker forebyggende medisiner? Anonymous poster hash: b3e60...1fe
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Noen? Anonymous poster hash: b3e60...1fe
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 Jeg gikk på forebyggende medisiner i 1,5 år. Og det hjalp veldig. Jeg hadde i tiden før det konstante utbrudd, og ble som deg generellt dårlig i hele kroppen. Tok 500 mg Valtrex i døgnet. Og det hjalp veldig, helt slutt på utbruddene, heldigvis. Har nå pause fra tbl og det ser bra ut fortsatt:) Anonymous poster hash: 41d70...e11
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Jeg gikk på forebyggende medisiner i 1,5 år. Og det hjalp veldig. Jeg hadde i tiden før det konstante utbrudd, og ble som deg generellt dårlig i hele kroppen. Tok 500 mg Valtrex i døgnet. Og det hjalp veldig, helt slutt på utbruddene, heldigvis. Har nå pause fra tbl og det ser bra ut fortsatt:)Anonymous poster hash: 41d70...e11 Jeg må bare spørre litt til: jeg er omtrent arbeidsufør fordi jeg er konstsnt utslitt, og vi finner ikke årsaken til dette. I mine verste perioder med utbrudd slår det meg at herpes kan være årsaken til mine helseproblemer. Til vanlig har jeg utbrudd en gang i måneden, og det rammer kroppen hardt fordi jeg blir ekstremt sliten. Det er som å ha influensa en gang i måneden og jeg kommer meg liksom aldri igjen. Da du hadde hyppige utbrudd, hvordan fungerte du i jobb, trening, sosialt....? hi Anonymous poster hash: b3e60...1fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå