Gå til innhold

Hvor mange kaker når

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir 26 mennesker(6 barn under 7 år) når vi ikke skal servere mat først?

Anonymous poster hash: 4c21d...468

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er anledningen? er det dåp bryllup, konfirmasjon el lign. så er det greit det bugner litt, men er det middag med kake etterpå så trenger det ikke være mange. da er det nesten så det holder med ei langpanne sjokoladekake og no anna.

Anonymous poster hash: 8333c...32a
Skrevet

Det er ei bursdagsfeiring med familie og noen nære venner. Bursdagsgutten blir 1, så orker ikke så alt for mye mas rundt det.

Skrevet

5 kaker inklusivt et stort fat boller, en kringle eller noe annet man blir litt behaglig mett av.

Anonymous poster hash: 1617e...66f

Skrevet

Bløtkake

Pavlova

Ostekake

Muffins

Vannbakkels

Fruktsalat og is

Anonymous poster hash: c6326...be8

Skrevet

Det er ei bursdagsfeiring med familie og noen nære venner. Bursdagsgutten blir 1, så orker ikke så alt for mye mas rundt det.

Vil påstå at 26 mennesker til en 1 års dag er å lage mye styr rundt det

Anonymous poster hash: cf03b...41a

Skrevet

Jeg hadde heller lagd gryterett og servert loff når de er så mange, og hatt en sjokoladekake og is til dessert.

Skrevet

Hva med å lage ei stor gryte med gryterett i tillegg? Sett frem med hvitløksbaguetter! Så lager du feks en langpannesjokoladekake, ber noen av gjestene ta med seg kaker, samt is og nonstop?

Med 26 personer totalt, har du allerede laget deg mye arbeid

Skrevet

Jeg hadde heller lagd gryterett og servert loff når de er så mange, og hatt en sjokoladekake og is til dessert.

Haha! Vi tenker visst likt! Ditt innlegg vistes ikke, da jeg begynte på mitt!

Skrevet

20 er nermeste familie, de siste er våre aller beste venner som vi treffer ofte. Mat er allerede utelukket, lurte på hvor mye kaker vi må regne med uten at det skal bli alt for mye rester. Har gele, is og fruktsalat i tillegg til kaker.

Skrevet (endret)

20 er nermeste familie, de siste er våre aller beste venner som vi treffer ofte. Mat er allerede utelukket, lurte på hvor mye kaker vi må regne med uten at det skal bli alt for mye rester. Har gele, is og fruktsalat i tillegg til kaker.Anonymous poster hash: 4c21d...468

Da vil jeg si 4. Det blir ca 6 personer per kake. Bør holde, med tanke på at det er flere barn og du har noe utenom.

Endret av Tyra79
Skrevet

Da vil jeg si 4. Det blir ca 6 personer per kake. Bør holde, med tanke på at det er flere barn og du har noe utenom.

Takk. Da prøver jeg med 4 kaker, og har kanelsnurrer på lur i frysen om jeg ser behov for det. Takk for svar👍

Skrevet

enig med de som forslo gryte :) 

Skrevet

Jeg ville hatt

-muffins, det må vi ha når det er bursdag

-bløtkake eller pavlova

-sjokoladekake

-gjærbakst, f.eks kanelboller

-eplekake

-en bolle potetgull

-en bolle småsjokolader, nonstop e.l.

-et par bokser med is.

Anonymous poster hash: 208eb...a02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...