Gå til innhold

Reiser til Kreta i morgen.Gleder meg:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vekk fra regn og dårlig vær på Østlandet.



Anonymous poster hash: 94eeb...81f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Vekk fra regn og dårlig vær på Østlandet.

 

Anonymous poster hash: 94eeb...81f

God tur :) Kreta er herlig :)

 

 

Anonymous poster hash: 17042...f37

Skrevet

Takk :) .Deilig med sol og varme.



Anonymous poster hash: 94eeb...81f
Skrevet

God tur! :)

 

Anonymous poster hash: 388d8...74b

Skrevet

Vi kom hjem fra Kreta i går. Hadde det storveis. Kos dere masse.

 

Anonymous poster hash: 4ec0b...269

Skrevet

God tur!

Kreta er herlig🤗

Skrevet

Så herlig

Ha en riktig i god tur og kos dere masse.

Nydelig med sol, varme og ferie.

Skrevet

God tur :)

Jeg drar til Kreta om en uke.

Bort fra møkkaværet på østlandet :danse:



Anonymous poster hash: 4bf13...554
Skrevet

Kos dere masse å ha en fin ferie på flotte Kreta! :-) Vi reiser til Rhodos i august å ser frem til sol og varme der :-D

 

Anonymous poster hash: 84fa4...b3a

Skrevet

Drar til Kreta senere i år og gleder meg. Vært der mange ganger på ulike plasser. God ferie! Hvor skal dere?

Skrevet

Så herlig! Kreta er så fint, og med masse hyggelige mennesker. Skulle gjerne tatt turen selv, men vi orker ikke i år med liten baby.. God tur! 😊

 

Anonymous poster hash: afdab...128

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...