Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Vekk fra regn og dårlig vær på Østlandet. Anonymous poster hash: 94eeb...81f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Vekk fra regn og dårlig vær på Østlandet. Anonymous poster hash: 94eeb...81f God tur Kreta er herlig Anonymous poster hash: 17042...f37
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 Takk .Deilig med sol og varme. Anonymous poster hash: 94eeb...81f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 God tur! Anonymous poster hash: 388d8...74b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Vi kom hjem fra Kreta i går. Hadde det storveis. Kos dere masse. Anonymous poster hash: 4ec0b...269
Lovemychild Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 Så herlig Ha en riktig i god tur og kos dere masse. Nydelig med sol, varme og ferie.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 God tur Jeg drar til Kreta om en uke. Bort fra møkkaværet på østlandet Anonymous poster hash: 4bf13...554
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 Kos dere masse å ha en fin ferie på flotte Kreta! :-) Vi reiser til Rhodos i august å ser frem til sol og varme der :-D Anonymous poster hash: 84fa4...b3a
Hønemor30 Skrevet 28. juni 2016 #10 Skrevet 28. juni 2016 Drar til Kreta senere i år og gleder meg. Vært der mange ganger på ulike plasser. God ferie! Hvor skal dere?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #11 Skrevet 28. juni 2016 Så herlig! Kreta er så fint, og med masse hyggelige mennesker. Skulle gjerne tatt turen selv, men vi orker ikke i år med liten baby.. God tur! 😊 Anonymous poster hash: afdab...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå