Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Vi var så heldig å ble lovet å låne hytte i Stavanger gjennom siden "gratis lån av feriesteder til barnefamilier". Jeg er alenemamma så jeg hadde ikke hatt mulighet å dra på ferie der om vi ikke fikk gratis overnatting. Det lille jeg har klart å spart opp ble brukt på billetter til å komme oss til og fra Stavanger,også var vi så heldige å vant billetter til kongeparken Så sønnen min har vært så glad å fortalt til alle at i morgen skal vi reise på ferie,han sier også til meg at han gleder sånn til ferien Men hun vi skulle låne hytten av har plutselig sluttet å svare meg både i går og i dag så føler meg ikke lenger trygg på at hun holder det hun har lovet. Hva gjør jeg? Forsetter å maser på hun? :S Har ikke råd til overnatting selv så får jeg ikke svar senest i dag så må vi bare avlyse ferien ettersom vi skulle reise klokken 6 i morgen tidlig Anonymous poster hash: 78ff7...d38
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Huff, så dårlig gjort av de som eier hytten. Kanskje det kan ha skjedd noe med dem? Skriv en melding på nytt og si det som det er, at du må ha svar i dag på hva som skjer fordi dere egentlig skal reise i morgen kl. 6 og er bekymret for at dere kanskje ikke kan låne hytta likevel. Veldig dårlig gjort å bare ikke svare når det gjelder noe slikt! Håper det ordner seg Anonymous poster hash: 10015...67d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 Kan godt være at noe har skjedd ja men syns hun burde noen minutter på å infomere meg. Kan ikke bare dra ned der å bare satse på at hun holder det hun har lovet. Ser også at hun har lest meldingene men hun svarer ikke. Føler meg som så dårlig mamma så må skuffe sønnen min når han har gledet seg sånn til turen. Han har gledet seg sånn til å møte Gråtass som han er så fasinert av. Skulle ønske hun hvertfall kunne svare så jeg vet hva jeg skall forholde meg til. Anonymous poster hash: 78ff7...d38
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Kan godt være at noe har skjedd ja men syns hun burde noen minutter på å infomere meg. Kan ikke bare dra ned der å bare satse på at hun holder det hun har lovet. Ser også at hun har lest meldingene men hun svarer ikke. Føler meg som så dårlig mamma så må skuffe sønnen min når han har gledet seg sånn til turen. Han har gledet seg sånn til å møte Gråtass som han er så fasinert av. Skulle ønske hun hvertfall kunne svare så jeg vet hva jeg skall forholde meg til. Anonymous poster hash: 78ff7...d38 Kanskje hun har dårlig tid Idag , svare nok nekter å tro noen er så ekle Anonymous poster hash: ad090...e56
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Vet dere hvor hytten er? Da tror jeg at jeg hadde tatt sjansen på å reise, ingen er vel så kjipe at de lurer folk sånn? Anonymous poster hash: 57a39...e64
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 Hun svarte heller ikke i går :S Anonymous poster hash: 78ff7...d38
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 Vet dere hvor hytten er? Da tror jeg at jeg hadde tatt sjansen på å reise, ingen er vel så kjipe at de lurer folk sånn? Anonymous poster hash: 57a39...e64 Hun hun skulle hente oss ved buss-stasjonen. Tror ikke hun bevisst har gjort det for å lure meg men kan jo ha skjedd noe som gjør at det ikke lenger passer at jeg låner den,eller at hun har tid til å svare. Ikke vet jeg,har bare så dårlig samvitighet ovenfor sønnen min. Anonymous poster hash: 78ff7...d38
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 Se om du kan få tak i en annen hytte på samme sted gjennom samme nettside? Kontakt administrator på nettsiden? Anonymous poster hash: 35ec7...23f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 Ja har lagt ut en ny etterspørsel etter sted å overnatte i stavanger eller Sandnes nå men tviler på at jeg finner noe annet på så kort varsel. Anonymous poster hash: 78ff7...d38
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #11 Skrevet 26. juni 2016 Ja har lagt ut en ny etterspørsel etter sted å overnatte i stavanger eller Sandnes nå men tviler på at jeg finner noe annet på så kort varsel. Anonymous poster hash: 78ff7...d38 Ser at du nå har fått beskjed om at hun måtte avlyse, håper det ordner seg for deg😊 Anonymous poster hash: 6cd2b...5f6
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #12 Skrevet 26. juni 2016 Har du hørt noe? Anonymous poster hash: bb5fb...9f9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #13 Skrevet 26. juni 2016 Ser at du nå har fått beskjed om at hun måtte avlyse, håper det ordner seg for deg😊 Anonymous poster hash: 6cd2b...5f6 Hvor ser du det? Anonymous poster hash: 86ee2...4f9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #14 Skrevet 26. juni 2016 Har du hørt noe? Anonymous poster hash: bb5fb...9f9 Hun som skulle leie ut har avlyst, hun hadde god grunn ifølge hi.. Men hi se her da: http://kongeparkencamping.no/hva-vi-tilbyr/ 100kr pr natt for å campe i telt. Er det en mulighet? Ta med telt og sovepose Anonymous poster hash: 6cd2b...5f6
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #15 Skrevet 26. juni 2016 Hvor ser du det? Anonymous poster hash: 86ee2...4f9 På den siden hvor hi fikk tilbud om å låne hytten, ser hun har skrevet der at hun damen måtte avlyse Anonymous poster hash: 6cd2b...5f6
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #16 Skrevet 26. juni 2016 Hun som skulle leie ut har avlyst, hun hadde god grunn ifølge hi.. Men hi se her da: http://kongeparkencamping.no/hva-vi-tilbyr/ 100kr pr natt for å campe i telt. Er det en mulighet? Ta med telt og sovepose Anonymous poster hash: 6cd2b...5f6 Hvor leser du det? Står jo ikke noe om det i denne tråden. Anonymous poster hash: bb5fb...9f9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #17 Skrevet 26. juni 2016 Hvor leser du det? Står jo ikke noe om det i denne tråden. Anonymous poster hash: bb5fb...9f9 HI har skrevet inne på den siden hvor hun fikk tilbud om å låne hytten, der står det at damen som skulle låne ut måtte avlyse Anonymous poster hash: 6cd2b...5f6
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #18 Skrevet 26. juni 2016 HI har skrevet inne på den siden hvor hun fikk tilbud om å låne hytten, der står det at damen som skulle låne ut måtte avlyse Anonymous poster hash: 6cd2b...5f6 Åja. Så kjedelig. Gikk inn på siden, men stod ikke noe der. Anonymous poster hash: bb5fb...9f9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #19 Skrevet 26. juni 2016 Åja. Så kjedelig. Gikk inn på siden, men stod ikke noe der. Anonymous poster hash: bb5fb...9f9 Hun har slettet det nå.. Merkelig, skulle jo tro hun ville prøve å få et sted å overnatte gratis.. Men hi som jeg linket til i sted, du kan overnatte på campingen for 100kr natten i telt Anonymous poster hash: 6cd2b...5f6
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #20 Skrevet 26. juni 2016 Hallo dere!! Kan det være at HI kanskje ikke har lyst til å stå frem med navn, som hun jo gjør dersom dere snakker om og henviser til Facebook-siden her? At hun ikke tenkte på nettopp dette, og at det er grunnen til at det i så fall har blitt slettet igjen?! Snakk om å mangle diskresjon og fintfølelse da dere! Anonymous poster hash: 35ec7...23f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #21 Skrevet 26. juni 2016 Hallo dere!! Kan det være at HI kanskje ikke har lyst til å stå frem med navn, som hun jo gjør dersom dere snakker om og henviser til Facebook-siden her? At hun ikke tenkte på nettopp dette, og at det er grunnen til at det i så fall har blitt slettet igjen?! Snakk om å mangle diskresjon og fintfølelse da dere! Anonymous poster hash: 35ec7...23f Helt enig! Anonymous poster hash: 16072...eb5
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #22 Skrevet 26. juni 2016 Telt hadde vært kjekt det men med en stor koffert itellegg til soveposer og telt så blir det fryktelig mye å dra på bussen. Anonymous poster hash: 78ff7...d38
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #23 Skrevet 26. juni 2016 Det var ikke så gjennomtenkt å si hvilken side jeg hadde fått hjelp fra nei,kom ikke på i farten at fornavn og etternavnet var tilgjengelig for alle da, Anonymous poster hash: 78ff7...d38
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #24 Skrevet 26. juni 2016 Telt hadde vært kjekt det men med en stor koffert itellegg til soveposer og telt så blir det fryktelig mye å dra på bussen. Anonymous poster hash: 78ff7...d38 Pakk mindre, så får du plass til soveposene i kofferten, teltet henger du bare på kofferten.Dette klarer du Tenk så gøy da Anonymous poster hash: 17127...15d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #25 Skrevet 26. juni 2016 Han er 4 år å den ferien han snakker mest om er faktisk det året vi lå i telt Anonymous poster hash: 78ff7...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå