Gå til innhold

Dere som har malt dører og trapper?🚪🎨

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en lakkert furutrapp(tror jeg det er).Vil så gjerne ha den hvit.Noen som kan forklare hva jeg trenger og tar det veldig lang tid?Tenker å ta dørene i gangen i samme slengen...bruke samme maling?

Anonymous poster hash: 5cd89...3ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke orker å pusse lakken så kan du bruke et par strøk med heftegrunn, for at malinga skal sitte. Anbefaler å bruke trestjerners gulvmaling til tregulv, den er mest slitesterkt. Halvblank, slik at det er lett å tørke over. Må nok beregne flere strøk for at det skal bli helt dekt.

Skrevet

Det var jeg ikke klar over.Vi har mye hakk og slikt i trappa, burde kanskje pusses?eller?

Skrevet

Det var jeg ikke klar over.Vi har mye hakk og slikt i trappa, burde kanskje pusses?eller?

Da bør den pusses, så grunnes og males noen strøk med slitesterk gulvmaling. Husk at trinnene blir veldig glatte, lurt med en form for antiskli...(Jeg falt i min nymalte trapp og brakk armen😳...)

Hvit trapp er pent, men du ser hvert støvkorn. Jeg vasket over trappa to ganger om dagen, ble lei, og malte trinnene grå.

Anonymous poster hash: df218...f97

Skrevet

Vi leide slipemaskin. Husk å henge gamle laken over døråpninger. Støvet er overalt. Vi slipte ikke bort alle hakk, noen var så dype.

Vi brukte gulvmaling. Tror det var fem strøk jeg. De anbefalte MANGE tynne og flere strøk.

Nå er den hvit og fin og pga hunden vaskes den hver dag. 😏

Anonymous poster hash: 32741...123

Skrevet

Takk for tips🙏🏻👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...