Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Hvilken str, type og er du fornøyd? Verdt å bruke penger på? Anonymous poster hash: ece18...aaa
Iselilja Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Jeg har den minste. Tror den største blir litt stor for en damehånd, men har ikke prøvd den, så vet ikke sikkert. Jeg er veldig fornøyd, og har blitt helt avhengig av å ha den på. Har aldri på lyd på telefonen mer. Får alle varsler (insta, snap, nyheter, kalender, SMS, MMS, tlf etc) som et vennlig tapp på armen, og når jeg har forlagt tlf kan jeg enkelt pinge den med klokken. Ble helten i bhg en dag da jeg brukte klokken som tlf. Seksåringene mente jeg måtte være hemmelig superagent😉😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå