Gå til innhold

Dere i Oslo og Akershus. Er det bare meg eller....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fryktelig klamt om dagen? Jeg er konstant klam, svett og har hetetokter. 4mnd siden fødsel men hadde set ikke slik sist. Ammer ikke. Er det været eller er det meg? Kunne flydd rundt naken om jeg hadde hatt kropp til det og om det var sosialt akseptert😆. Svetter om natten, svetter om dagen. Barnet er også klamt.

Herregud så ekkelt å være klam hele tiden!

Anonymous poster hash: 06091...185

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er høygravid da, men jeg syns også det er utrolig klamt. Min søster og samboer syns også det er utrolig klamt, vi snakket om det i går, de er ikke gravide.

Anonymous poster hash: 27ca7...699

Skrevet

Sykt klamt. Har ikke vært gravid på 5 år....

Skrevet

I går var det spesielt jævelig. Toåringen løp bare rundt i bleia og var helt svett i nakken.

Anonymous poster hash: be04e...ec7

Skrevet

Akkurat nå er det helt jævlig, det har det vært i en uke, men nå er luftfuktigheten høy for øyeblikket.

Skrevet

Veeeldig klamt!

Har varmepumpa på full lufting, og gulvvifter i stue og kjøkken, hjelper ikke en dritt.

Ser ut som Monica (Friends) da de er på den Bahamas(?)-turen....full afro!

Anonymous poster hash: 476b2...6c3

Skrevet

Enig, det er ille!

Jeg syntes ikke gårsdagen var så ille, men fredagen var ekstrem, til og med verre enn i dag. Jeg har aldri opplevd så høy luftfuktighet i Norge som det det var her på fredag!

Jeg har av en pussig grunn blitt veldig tungpustet disse dagene med så høy luftfuktighet også. Ordentlig ubehagelig.

Er heller ikke gravid.

Anonymous poster hash: 6cddf...881
Skrevet

det er visstnok en felt med lyn og torden på vei... men de har forsåvidt sagt det i flere dager nå :P 

Skrevet

Så utrolig godt å høre at det er flere av oss.Jeg har hatt det slik i sikkert to uker nå så begynte å lure på hva som var galt med meg!

Hi

Anonymous poster hash: 06091...185

Skrevet

Vi har satt klimaanlegget på avfukting, og barna har fått veldig søte krøller :)

Skrevet

Synes dagen i dag har vært den værste på lenge! Føles som det ligger et klamt lokk over hele byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...