Gå til innhold

Det er så ensomt med ferie....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bestevenn. Hun er på ferie nå og vi ses derfor ikke denne uken... Jeg har bare henne og vi er sammen hver dag. Drikker kaffe og har det så hyggelig sammen. Det blir vanskelig å finne på noe mens hun er borte. Når hun kommer hjem, skal vi på ferie sammen, men nå som hun er borte en uke, så er det så vanskelig. Hvordan få tiden til å gå?

Anonymous poster hash: 80c20...323

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er vi?

Har du ikke barn, mann eller samboer?

Må du være sammen med andre hver dag for ikke å være ensom? Kan du ikke kose deg med en bok, en løpetur eller en lang tur i skogen alene?

Anonymous poster hash: 0287e...7dd

Skrevet

Har en bestevenn. Hun er på ferie nå og vi ses derfor ikke denne uken... Jeg har bare henne og vi er sammen hver dag. Drikker kaffe og har det så hyggelig sammen. Det blir vanskelig å finne på noe mens hun er borte. Når hun kommer hjem, skal vi på ferie sammen, men nå som hun er borte en uke, så er det så vanskelig. Hvordan få tiden til å gå?

Jeg vil tro de færreste har en bestevenn som de kan treffe hver dag? Du er jo kjempeheldig! Det går gjerne en til to måneder mellom hver gang jeg treffer venner. Noen bestevenn har jeg vel egentlig ikke. Men flere gode venner.

Anonymous poster hash: 3f8e6...d2d

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Gå tur, dra til kjøpesenter, lag mat, vask gulv, se på tv, dra på museum, cafe osv. Skummelt å være så avhengig av et annet menneske...

Skrevet

Det er mye selskap i kjæledyr. Har du vurdert hund? Katt? Fugler?

Anonymous poster hash: 62d80...1a3

Skrevet

Du har vel andre hobbyer enn å være sammen med denne ene venninnen? Tren, gå tur, les bøker, se tv-serier og filmer, rydd og vask hus, dra på shopping, sett deg på kafe og slapp av en stund for seg selv, osv.

Skrevet

Det er mye selskap i kjæledyr. Har du vurdert hund? Katt? Fugler?

Anonymous poster hash: 62d80...1a3

Jeg er motstander av kjæledyr.. De er ekle

Skrevet

Gå tur, dra til kjøpesenter, lag mat, vask gulv, se på tv, dra på museum, cafe osv. Skummelt å være så avhengig av et annet menneske...

Har vasket hele huset.. Kjedet meg siden jeg ble ferdig og det er hele 24 timer siden hun dro

Skrevet

Hjelpes, sitter du bare hjemme og venter på henne? Hva gjør du ellers? Jobber? Tar deg av ungene dine? Hobby?

Det høres ut som et skikkelig usunt forhold og jeg får klaustrofobi bare av å høre om det.

Anonymous poster hash: 41e94...345

Skrevet

Har vasket hele huset.. Kjedet meg siden jeg ble ferdig og det er hele 24 timer siden hun dro

Trollemor, nå må du dlutte å tulle så fælt. Regner med at dere deler leilighet under spesielle omstendigheter, og at du ikke hadde råd til å være med på ferie..............

Anonymous poster hash: 05342...046

Skrevet

Dette er nok venninna til hun som skulle reise på ferie uten venninnen og som hadde dårlig samvittighet for det.

Men da har du jo barn? Hva med å finne på noe med dem?

Ellers kan du bake, gå tur, lese bok, se film...

Anonymous poster hash: 6234f...717

Skrevet

De fleste er avhengig av et annet menneske, men de fleste syns det er så rart når det ikke er mannen. Det er lett å si hvis man har en men e.l hjemme for da tenker man ikke på at man er ensom. Men lever man alene kan det var ganske tøft når den du pleier å finne på ting med ikke er der.

Anonymous poster hash: 33780...9c9

Skrevet

Trollemor, nå må du dlutte å tulle så fælt. Regner med at dere deler leilighet under spesielle omstendigheter, og at du ikke hadde råd til å være med på ferie..............

Anonymous poster hash: 05342...046

Hæ?! Nei. Vi bor i nærheten av hverandre, men ikke samme hus. Det ville vært rart. Jeg kunne sikkert blitt med, men vi skal et annet sted og reiser neste lørdag

Skrevet

Dette er nok venninna til hun som skulle reise på ferie uten venninnen og som hadde dårlig samvittighet for det.

Men da har du jo barn? Hva med å finne på noe med dem?

Ellers kan du bake, gå tur, lese bok, se film...

Anonymous poster hash: 6234f...717

Garantert venninna

Anonymous poster hash: 12532...8b3

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

De fleste er avhengig av et annet menneske, men de fleste syns det er så rart når det ikke er mannen. Det er lett å si hvis man har en men e.l hjemme for da tenker man ikke på at man er ensom. Men lever man alene kan det var ganske tøft når den du pleier å finne på ting med ikke er der.

Hvis jeg hadde vært så avhengig av mannen at jeg hadde kjedet meg etter et døgn og ikke visste hva jeg skulle finne på, da måtte jeg ha tatt meg kraftig i nakken og gått noen runder med meg selv. Det er fullt mulig å leve én uke uten den man omgås mest. Det er i tillegg sunt og. Få litt andre impulser. Snakke med andre folk. Gjøre ting på egenhånd. Bli litt selvstendig.

Skrevet

Er ikke vanlig å være så avhengig av mannen at man ikke klarer å finne på noe og blir ensom og kjeder seg etter bare et døgn eller to.

Mannen  min har vært borte  fra noen dager til 3 uker, og jeg savner han jo, men jeg har jo egne hobbyer som jeg kan drive med og.

Skrevet

Hvis dere er sammen hver dag regner jeg med dere er single.

Hvorfor drar dere ikke på ferie sammen?

Anonymous poster hash: 43c31...921

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...