Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Min gode venninne har en ekstrem svettelukt. Hun har luktet slik så lenge jeg har kjent henne. (Ca 1 år) Når vi feks er på biltur sammen, så blir jeg småkvalm av lukten hennes. Å klemme henne er ubehagelig. Mistenker at hun ikke er den som dusjer oftest. Ville dere ha sagt noe? I tilfelle på hvilken måte? Hun er i 20 årene. Anonymous poster hash: 2b6bd...91f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Hun er av typen som er litt hårsår om man påpeker ting ved henne (feks mascara under øynene osv) det virker som at hun blir litt snurt om man påpeker sånt ved henne. Anonymous poster hash: 2b6bd...91f
klg,2 boys now:) Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 Begynn å prat om hvor ofte du vasker håret og hvilke såper du bruker kanskje hun ikke vet sånt. Kan hende det evt trigger noen tanker om hvor ofte hun selv evt vasker håret
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Jeg tipper hun vet hvordan hun lukter og det er ikke sikkert det er så lett å gjøre noe med. Kanskje du har noen gode råd om produkter som du bruker (eller kunne brukt) som hjelper på svette eller svettelukt. Mulig det er noe ubalanse i kroppen hennes som en lege kan gi henne hjelp med. Når jeg stresser og svetter får jeg er veldig stram svettelukt med en gang selv om jeg akkurat har dusjet. Anonymous poster hash: b4aba...80e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Jeg tipper hun vet hvordan hun lukter og det er ikke sikkert det er så lett å gjøre noe med. Kanskje du har noen gode råd om produkter som du bruker (eller kunne brukt) som hjelper på svette eller svettelukt. Mulig det er noe ubalanse i kroppen hennes som en lege kan gi henne hjelp med. Når jeg stresser og svetter får jeg er veldig stram svettelukt med en gang selv om jeg akkurat har dusjet. Anonymous poster hash: b4aba...80e Min erfaring er at de IKKE vet. Desverre er ikke alle så nøye med personlig hygiene. Det kan like gjerne være klærne det lukter av. Bruker hun syntetiske klær? Jeg ville vel gitt henne dusjsåpe og deodorant i bursdagsgave. Og jeg er en slik venninne som sier i fra om slikt. Og jeg mener oppriktig man SKAL si i fra. Sikkert ikke bare du som reagerer. Anonymous poster hash: 53c51...0d8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 Jeg er også slik at det meste av maskaraer ligger under øynene...helt til ja fant kanaboo 38 grader og senere ble tipset om Este Lauder sin dobbel Wear. Anonymous poster hash: 08154...c36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå