Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Jeg må trekke visdomsjekslene nede og er i utgangspunktet henvist til sykehuset for å gjøre det. Men det er ikke snakk om narkose da, er kun pga røttene er litt krok på så derfor ville ikke min tannlege gjøre det selv. Nå er det sånn at jeg har sykt tannlegeskrekk (frem til nå var det 10 år siden sist... Gått med tannverk av og på i 3 år og knasket mer Ibux enn jeg tør tenke på). Uansett hvor vondt jeg har det så får jeg bare ikke overbevist meg selv om at jeg kan trekke de i bevisst tilstand... Beroligende hjelper lite, vet jo likevel hva som foregår.. Har derfor lyst å få det gjort i narkose... Hvis jeg får gjort det på offentlig sykehus/klinikk, er det noen som vet hva prisen er? (ja tanntrekkingen må jeg jo betale uansett men tenker på selve narkosen). Er det evt noen privatklinikker i Norge som gjør det (gjerne bergensområdet... Finner kun evt trondheim eller Fornebu men begge deler er langt å reise til..)? Anonymous poster hash: b298b...26a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Jeg må trekke visdomsjekslene nede og er i utgangspunktet henvist til sykehuset for å gjøre det. Men det er ikke snakk om narkose da, er kun pga røttene er litt krok på så derfor ville ikke min tannlege gjøre det selv. Nå er det sånn at jeg har sykt tannlegeskrekk (frem til nå var det 10 år siden sist... Gått med tannverk av og på i 3 år og knasket mer Ibux enn jeg tør tenke på). Uansett hvor vondt jeg har det så får jeg bare ikke overbevist meg selv om at jeg kan trekke de i bevisst tilstand... Beroligende hjelper lite, vet jo likevel hva som foregår.. Har derfor lyst å få det gjort i narkose... Hvis jeg får gjort det på offentlig sykehus/klinikk, er det noen som vet hva prisen er? (ja tanntrekkingen må jeg jo betale uansett men tenker på selve narkosen). Er det evt noen privatklinikker i Norge som gjør det (gjerne bergensområdet... Finner kun evt trondheim eller Fornebu men begge deler er langt å reise til..)? Anonymous poster hash: b298b...26a Arken tannlegesenter i Åsane. Anonymous poster hash: 1e1d4...387
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 Men har Arken narkose nå? Så vidt jeg fant (googlet litt før jeg skrev innlegg ) stod det bare om evt lystgass.. Men det trenger ikke bety at de ikke har andre muligheter selvsagt Anonymous poster hash: b298b...26a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Rommen tannlegesenter er fantastiske og tilbyr narkose. Men de ligger jo i Oslo.... Men husk at narkose hos tannlegen er DYRT. Anonymous poster hash: 1eb80...36f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Rommen tannlegesenter er fantastiske og tilbyr narkose. Men de ligger jo i Oslo.... Men husk at narkose hos tannlegen er DYRT.Anonymous poster hash: 1eb80...36f Selv får jeg alltid beroligende, det koster 500,- og gjør underverket. Har du prøvd det? Anonymous poster hash: 1eb80...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå