Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Slik at du gleder deg til å gå i bikini i sommer osv? Anonymous poster hash: 18940...5e1
Magia Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Jeg er fornøyd med meg selv. Men glede seg til å gå i bikini? Det er vel ikke noe man har på seg for å vise seg fram? Jeg gleder meg til å bade, jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 Jeg er veldig fornøyd med begge deler! Men kobler ikke det med å sprade rundt i bikini, jeg har ikke noe behov for å vise meg frem. Anonymous poster hash: 5d0c1...96c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Jeg er mest tilfreds med at jeg er gammel nok og har selvtillit nok til å gi blanke f... i hva andre tenker om meg i bikini. Anonymous poster hash: 96218...82d
TPK Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Nei, langt i fra! Har nettopp født, så satser på det kommer seg til neste sommer. 😃
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 Vet ikke hva ansiktet har med og glede seg til å gå i bikini men. Nei, jeg kan ikke si jeg gleder meg. Jeg var godt i gang sist vår med vektnedgang men det gikk rett på rævva gitt. Har ikke funnet tilbake til den motivasjonen jeg hadde i fjor og ser ut derretter. Men for og være helt ærlig så blåser jeg en lang marsj i hva andre synes eller måtte mene om kroppen min , jeg er som jeg er og sånn er det. Så får jeg bare satse på at jeg har litt mere ork til å gjøre noe med det til neste sommer Anonymous poster hash: 56dc6...585
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 Slik at du gleder deg til å gå i bikini i sommer osv? Anonymous poster hash: 18940...5e1 Nei. Og gjør det ikke heller. Anonymous poster hash: 8d540...afc
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 Ja! Jeg er veldig fornøyd. Tenker ikke på at jeg gleder meg til å gå med bikini, jeg gleder meg til å bade og leke med barna mine på stranden. Men er veldig glad for at jeg har en slank og sprek kropp etter flere graviditeter, kan kle meg i hva jeg vil og har utholdenhet og styrke til å være sammen med aktive barn. Men det kommer ikke helt av seg selv, etter siste graviditet var jeg slank, men hadde omtrent ikke muskler igjen. Lang og flat rumpe og generelt tynn-feit. Har lagt ned en innsats for kroppen jeg har, og det er jeg stolt over. Anonymous poster hash: 07885...018
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 Ok fornøyd med fjeset når jeg har ordna meg. Kroppen= nei. Anonymous poster hash: a3b23...ec1
Englenemine Skrevet 26. juni 2016 #10 Skrevet 26. juni 2016 Fornøyd med både kropp og ansikt , men altså har vel aldri gledet meg til å gå i bikini selv da jeg vel nesten hadde modellkropp som ung hehe. Hvem gleder seg til å gå med så lite klær på kroppen i offentlighet?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #11 Skrevet 26. juni 2016 Nei. Gruer meg nesten syk til ferien pga dårlig selvbilde og selvtillit.. Ble dumpa til fordel for en yngre tynnere penere dame for et års tid siden. Klarer ikke å komme over utroskapet og sviket.. vil helst bare synke langt ned i jorda og aldri vise stygge meg til noen noensinne igjen. Anonymous poster hash: 48337...e1f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #12 Skrevet 26. juni 2016 Er fornøyd! Ikke fordi jeg ser perfekt ut, men jeg har helsa i orden og kan kose meg på stranda med familie og venner. Hva folk måtte synes om evt magevalker og cellulitter gir jeg blanke faen i! Anonymous poster hash: 87d85...098
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #13 Skrevet 26. juni 2016 Ja, jeg er det Og det hjelper at jeg har en kjæreste som er 7 år yngre som hele tiden forteller hvor sexy og deilig jeg er😂 Jeg er visst helt perfekt Men selv om jeg er slank, relativt stram og har de rette formene, føler jeg meg litt ukomfortabel i bikini😋 Anonymous poster hash: 64549...cc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå