Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Lillesøster er 3 og storebror 6 år. Hun kom å sa at hun hadde vasket storebrors tiss. Etter han hadde tatt av nattbleien. Normalt? Hvordan reagerer man? Anonymous poster hash: 2ebef...f81
Mammatassar Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Storesøster her i hus på sju skifter av nattbleien på lillesøster på tre, hvis de står opp sammen. Så grei storebror er, som hjelper lillesøster, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 Storesøster her i hus på sju skifter av nattbleien på lillesøster på tre, hvis de står opp sammen. Så grei storebror er, som hjelper lillesøster, tenker jeg. Nå var det omvendt da, LILLEsøster vasket STOREbrors tiss. Anonymous poster hash: 8652a...4c4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Vel.. det er vel ikke helt unormalt, men du må hindre at det skjer igjen. Ville forklart storebror litt om hva som er privat, og at om han trenger å vaske tissen må han gjøre det selv. Det er ikke greit at lillesøster gjør dette. INgen andre en han selv skal ta på hans tiss Anonymous poster hash: ce4da...7d0
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Det hadde jeg tatt med et smil. Hun skulle nok være stor og flink. Her har 3-åringen lyst til å hjelpe pappa når han går på do, akkurat som at pappa hjelper han. Pappa, skal jeg holde tissen for deg? Anonymous poster hash: 68191...216
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 Det hadde jeg tatt med et smil. Hun skulle nok være stor og flink. Her har 3-åringen lyst til å hjelpe pappa når han går på do, akkurat som at pappa hjelper han. Pappa, skal jeg holde tissen for deg? Anonymous poster hash: 68191...216 Hun var veldig stolt selv 😉 Hi Anonymous poster hash: 2ebef...f81
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 Det som jeg er merkelig er vel egentlig bleie på 6 åringen, men lar det ligge siden det ikke var tema. Anonymous poster hash: 847ba...fcc
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 Det som jeg er merkelig er vel egentlig bleie på 6 åringen, men lar det ligge siden det ikke var tema. Anonymous poster hash: 847ba...fcc Jeg bare gjetter helt vilt her: Kanskje han tisser på seg om natten??? Anonymous poster hash: 5c7bc...bc3
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 Om det skjer igjen kan du jo bare si til storebror noe ala: så snill lillesøster er som vil hjelpe deg, men neste gang synes jeg du skal vaske tissen din selv. Også trenger det jo ikke bli noe dramatisk rundt det eller noen lang forklaring som han garantert vil huske. Bedre å gjøre det naturlig og til en bagatell så blir det ikke vanskelige følelser rundt det. Anonymous poster hash: e9b68...64d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #10 Skrevet 26. juni 2016 Hun var veldig stolt selv 😉 Hi Anonymous poster hash: 2ebef...f81 Kan jeg tenke meg.😁 Anonymous poster hash: 68191...216
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #11 Skrevet 26. juni 2016 Det som jeg er merkelig er vel egentlig bleie på 6 åringen, men lar det ligge siden det ikke var tema. Anonymous poster hash: 847ba...fcc Tolket det som at hun vasket han... etter at nattbleien hennes var tatt av Anonymous poster hash: 8051d...323
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #12 Skrevet 26. juni 2016 Tolket det som at hun vasket han... etter at nattbleien hennes var tatt av Anonymous poster hash: 8051d...323 Ja, sånn tolket jeg det også Anonymous poster hash: 68191...216
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #13 Skrevet 26. juni 2016 Sånn er det bare, ikke noe å henge seg opp i. Har selv en gutt på seks år med to lillesøstre. Det hender det blir noe tiss-greier. Jeg forsøker å forklare at man ikke tar på andres tiss, men gjør ikke noe nummer ut av det. Anonymous poster hash: 7378d...5dd
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #14 Skrevet 26. juni 2016 Det som jeg er merkelig er vel egentlig bleie på 6 åringen, men lar det ligge siden det ikke var tema. Anonymous poster hash: 847ba...fcc Du er lite opplyst når det gjelder nattvæting tror jeg 😉 Skjønner virkelig ikke at du tar deg bryet med å skrive en kommentar får å spy ut oppgulp på andres bekostning, da du ikke engang svarer på det jeg lurer på! Hi Anonymous poster hash: 2ebef...f81
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #15 Skrevet 26. juni 2016 Vel.. det er vel ikke helt unormalt, men du må hindre at det skjer igjen. Ville forklart storebror litt om hva som er privat, og at om han trenger å vaske tissen må han gjøre det selv. Det er ikke greit at lillesøster gjør dette. INgen andre en han selv skal ta på hans tiss Anonymous poster hash: ce4da...7d0 Enig denne. Overgrep blant søsken er ikke så uvanlig som vi liker å tro. Du trenger ikke lage noe nummer ut av det, men jeg synes likevel ikke man skal se bort fra det. Si at det er fint at de leker sammen og hjelper hverandre, men tissene vasker man selv. Og så kan du bruke anledningen til å snakke litt med seksåringen om hva voksne og barn kan gjøre sammen og ikke gjøre sammen og den praten der. Anonymous poster hash: a6233...0af
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #16 Skrevet 26. juni 2016 Det som jeg er merkelig er vel egentlig bleie på 6 åringen, men lar det ligge siden det ikke var tema. Anonymous poster hash: 847ba...fcc Hvorfor tar du det opp da??? Anonymous poster hash: bac85...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå