Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Hei.. Jeg datet en person i 1-1,5mnd, men valgte å avslutte det fordi jeg følte han var for pågående å trengende. Han skrev å ringte hele tiden,og maste om å komme heletiden,maste om å komme på overnatting å treffe barnet mitt( ennå jeg sa ifra mange ganger at det kom til å ta lang tid,siden vi nydelig hadde blitt kjent. Å vi var jo ikke sikker på om det kom til å bli noe) det som gjor meg helt sikker på at dette ikke kom til å bli noe forhold var når han var på besøk,han ville ha sex men jeg sa nei,han prøvde å dra meg på soveromme flere ganger. Men jeg sa nei,han prøvde hele kvelden. Når vi først var sammen burde vi jo kose oss som kjærester osv. Men sa nei,p no måtte han slutte seg. Da valgte han å holde meg nede på sofan å startet å runkke seg selv,se på ta på osv. Jeg ropte at han skulle holde opp,men han forsatte å spurte om han kunne komme på me,dra opp skjorta! Jeg rev meg løs,han runket ferdig å tok på seg klærne igjen. Å oppførte seg som at ingenting var galt. Jeg ba han gå,noe han gjorde. Etter det sendte jeg melding at jeg absolutt ikke ville ha noe som helst forhold til han,han unnskylde seg. Og så at en liten filleting som det ikke måtte ødelegge de vi hadde,vi var jo helt perfekt for hverandre! Jeg ba han slutte,å da sa han at han skjønte at jeg gjor det slutt. Men han ville at vi skulle være venner,dum som jeg var gikk jeg med på det.. Men ettet et par uker så jeg at måten han skrev på ikke var på en måte som du skriver til venner på. Så jeg valgte å blokkere han,da klikket han fullstendig. Sa at jeg begikk min største tabbe,at ingen ville være så glad i meg som han osv.. Han skrev mye mer en dette,men det jeg nå er redd for er at han kan ha problemer å være farlig. Han virket veldig truende.. Han la igjen noe her,jeg sendt den fordi jeg ikke ville ha han i nærheten. Tlf nr hans er skjult og adressen jeg sendte pakken til er registrert på en helt annen person(fikk beskjed om å skrive han jeg datet sitt navn). Når jeg søker opp navnet han finner jeg absolutt ingen informasjon.. Har han da skjult adresse og nummer for en grunn? Jeg er seriøst redd for at han kan være farlig Anonymous poster hash: 3d937...4e4
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Oj. Han hørtes meget spesiell ut! Godt du ikke skal ha noe med han å gjøre mer Anonymous poster hash: a8b8b...c8a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 Han høres ut som en psykopat. Ihvertfall psykopatiske trekk. Godt at de trekkende kom fort frem og at du valgte å ikke ignorere de. Det er dessverre lett å gjøre. Gjør alt mulig for å holde deg unna han. Og gir han seg ikke, anmeld han for truende atferd. Anonymous poster hash: 4463a...2a8
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #4 Skrevet 25. juni 2016 Rapporter ham til datingsiden der du traff ham. Vil sikkert ikke hjelpe så mye, men kanskje du sparer noen andre fra en slik vond opplevelse. Synes det han gjorde var et overgrep! Anonymous poster hash: 86016...b47
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #5 Skrevet 25. juni 2016 Ville snakket med politiet i fall du trenger hjelp fort! Han høres jo helt sinnsyk ut!! Grøss!!! Anonymous poster hash: 113c8...868
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #6 Skrevet 25. juni 2016 Takk for svar,jeg ringte krisetelefonen. Og damen der rådet meg til å ringe politiet,hun synes også at det var ekkelt at all informasjon om han var skjult (tlf og adressen) Hi Anonymous poster hash: 3d937...4e4
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #7 Skrevet 25. juni 2016 Takk for svar,jeg ringte krisetelefonen. Og damen der rådet meg til å ringe politiet,hun synes også at det var ekkelt at all informasjon om han var skjult (tlf og adressen) Hi Anonymous poster hash: 3d937...4e4 Flink jente! Heia deg, du er sterk :-) Anonymous poster hash: 0478e...cc0
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #8 Skrevet 25. juni 2016 Så bra du setter så tydelige grenser for deg selv, HI! Mannen kan ikke være helt god. Det han gjorde hos deg er en form for overgrep. Jeg er enig i at du bør kontakte politiet og be om råd der. De kan sjekke videre og best rådføre hvilke sikkerhetsregler du ev. bør følge. Det at han skjuler seg helt, ingen info om hverken telefon, navn eller adresse høres skummelt ut. Ta kontakt med politiet! Anonymous poster hash: ca13a...492
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #9 Skrevet 25. juni 2016 er det ikke en slags voldtekt å holde noen nede og runke over de? Klinger som voldtekt i mine ører.. Anonymous poster hash: ddb97...4e9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #10 Skrevet 25. juni 2016 Høres ut som en jeg møtte for noen år siden! Måtte bytte mobilnr etter oppfordring fra politiet. Begynner navnet hans på F, og bor han på Østlandet, men kommer fra et annet sted i Norge? Anonymous poster hash: 8e85c...409
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #11 Skrevet 25. juni 2016 Nei kommer fra Midt Norge og starter på T. Politiet har notert,men kunne ikke se at han hadde noen tidligere hendelser som burde gjøre meg bekymret. Men fikk beskjed at vist han forsatte var det bare å anmelde han å skaffe besøksforbud.. Synes det var veldig ubehagelig å bli holdt nede på den måten ja,også kalle det en liten bagatell etterpå var en rett skremmende tankegang fra hans side.. Vet ikke om det kunne være en form for personlighetsforstyrelse,for i det ene øyeblikket sa han at han var lei for det. Å så snu om å si at det vare en liten bagatell,å det var jo vanlig for "kjærester/folk som dater" å være intim.. Han sa at jeg virket redd for intime situasjoner,å at jeg så skremt ut.. Det burde faktisk fått han til å slutte..er ikke redd for slikt,men når jeg faktisk føler meg ubekvem å sier nei,burde han ha stoppet. HI Anonymous poster hash: 3d937...4e4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #12 Skrevet 26. juni 2016 Høres ut som en jeg traff ei stund. Viste seg å være klin gal! Masse mas om sex, ville jeg skulle treffe barna hans etter kort tid, snakket hele tiden og masse om eksen som vistnok var "helt psykopat". Han var anestesisykepleier :/ Etter at jeg blokkerte han dukket han opp både hjemme hos meg og på jobben min. Har ikke hørt noe på en stund å hørte nylig at han hadde begynt å treffe noen andre Anonymous poster hash: bbc5f...17c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #13 Skrevet 26. juni 2016 er det ikke en slags voldtekt å holde noen nede og runke over de? Klinger som voldtekt i mine ører.. Anonymous poster hash: ddb97...4e9 Faktisk enig. Dette er et overgrep! Anonymous poster hash: 92e07...9a9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #14 Skrevet 26. juni 2016 Tenker nå at det kan være samme mann. Ser du og skrev at han var fra midt-norge😕 Anonymous poster hash: bbc5f...17c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #15 Skrevet 26. juni 2016 Tenker nå at det kan være samme mann. Ser du og skrev at han var fra midt-norge Anonymous poster hash: bbc5f...17c Hvis du og Hi finner ut at det er samme mann det er snakk om så bør du også melde inn hans tidligere oppførsel overfor deg til politiet. Ikke for å anmelde ham, men fordi det viser at dette er et mønster denne mannen har, at han ikke er stabil og ikke respekterer et nei for et nei. Det kan gjøre at andre kvinner får det lettere senere, og at han ev. blir dømt lettere om han skulle tråkke over en annen gang slik han gjorde med Hi. Anonymous poster hash: ca13a...492
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #16 Skrevet 26. juni 2016 Datet han kun i en kort periode,kjenner jo han ikke. Men etter det jeg forstod hadde han bodd på samme plassen hele livet. HI Anonymous poster hash: 3d937...4e4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #17 Skrevet 26. juni 2016 Nettopp derfor er jeg sykt skeptisk til nettdating. Datet en fyr en gang som etter et møte ville møte dattra mi, bli stefar osv. Han maste skikkelig lenge, ville gjøre meg gravid og få barn med meg. Hallo, EN GANG? Han hadde sluttet på lykkepiller pga meg og truet med selvmord og at ingen brydde seg om han, når jeg avviste han. Traff han aldri hjemme og han fikk selvsagt ikke adressa mi, da ville han nok voldtatt meg og kuttet meg i småbiter. Nei takk gud, ingen nettdating her i gården mer. Har heldigvis samboer. Ville meldt denne mannen til politi, om han i det hele tatt har oppgitt deg rett navn... Anonymous poster hash: ac4d5...fcb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #18 Skrevet 26. juni 2016 Blir ikke noe mer nett dating på meg heller nei, tror at han var der fordi folk som hadde kjennskap til han holdt seg langt unna.. Heller fri å frank takk,har seriøst fått nok. Hi Anonymous poster hash: 3d937...4e4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #19 Skrevet 26. juni 2016 Oj.. For en merkelig oppførsel 😱 Jeg hadde blitt veldig redd tror jeg. Godt du har kontaktet politiet. Fant du ut om han var han han sa han var ? ( mange av ordet han i en setning 😂) Anonymous poster hash: 76bdb...f00
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #20 Skrevet 26. juni 2016 Ja han var den han sa han var heldigvis,hadde vært veldig skummelt om det ikke var tilfelle.. Hi Anonymous poster hash: 3d937...4e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå