Gå til innhold

Inspirert: ang mensen og utsetting


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en tråd her forleden der en spurte om man kan med prevensjon utsette mensen "i det uendelige" uten at det var til skade for kroppen. Alle skrev at det gikk helt fint.

 

Så, kan en ung jente få prevensjon av nettopp denne årsak, å slippe å ha mensen?

 

Anonymous poster hash: 60bc9...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. Vet ikke, men skulle mer enn gjerne tatt p-piller i min ungdom for å slippe å ha mensen.

 

Anonymous poster hash: 60bc9...cbd

Skrevet

Var en tråd her forleden der en spurte om man kan med prevensjon utsette mensen "i det uendelige" uten at det var til skade for kroppen. Alle skrev at det gikk helt fint.

 

Så, kan en ung jente få prevensjon av nettopp denne årsak, å slippe å ha mensen?

 

Anonymous poster hash: 60bc9...cbd

 

 

Ja.

 

Anonymous poster hash: efe0c...30b

Skrevet

Jeg gikk på ppiller i nesten 15 år og utsatte mensen "hele tiden". Gikk fint det, altså :)

Skrevet

Jeg gikk på ppiller i nesten 15 år og utsatte mensen "hele tiden". Gikk fint det, altså :)

Hadde jeg bare visst det....

Men jeg kan uansett ikke bruke p piller 😐😐

 

Anonymous poster hash: 0edf6...323

Skrevet

Jeg fikk 28dagers ppiller (altså ikke 21+7) som 14åring, da min mor tok meg til legen og sa :"hun må begynne på ppiller, da hun ikke er til å leve med ei uke i måneden".

 

Hadde ikke mensen igjen før mange år senere. 😊 tror mannen min fikk sjokk da han oppdaget pms-trollet i meg, etter 5 års samliv. 😁

 

Anonymous poster hash: d0795...793

Skrevet

Det er opp til legen og ikke deg. Jeg ville ventet til hun er ferdig utviklet eller tidligere om hun blør veldig mye eller har mye smerter, men da kan det hende at pillene vil gjøre mensen bedre for henne så hun ikke trenger å hoppe over den i det uendelig. Jeg vet ikke hvor gammel hun er men ikke lær henne at mensen er noe ekkelt og noe man skal fjerne så fort som mulig. Mensen er naturlig og noe man skal ha egentlig.

 

Anonymous poster hash: dc535...d9d

Skrevet

Jeg ville ikke "køddet" med hormonene i kroppen hennes å lenge hun var i puberteten, men fra hun er ferdig utviklet er det sikkert ikke noe i veien for det...

 

Jeg vet et par jenter i klassen min begynte med p-piller på ungdomsskolen pga voldsomme blødninger og krampesmerter ved mens.



Anonymous poster hash: 65672...8da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...