Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Skjønner ikke folk at de får solgt tregere når de skriver feil? Jeg søker på hagemøbler og får et visst antall treff. Så ser jeg under generelle søk på hovedkategorier at det kommer opp treff på hage møbler, altså i to ord. Jeg søker jo automatisk opp det jeg er ute etter, altså hagemøbler. Det var kun tilfeldig at jeg oppdaget dette i dag. Anonymous poster hash: 5bb7c...c2d
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Og prøv å søke på utestoler kontra ute stoler... Anonymous poster hash: 5bb7c...c2d
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 Jeg pleier å søke på *stol når jeg søker på hagestoler. Da kommer begge deler opp. Skriver den delen av ordet jeg antar folk staver rett, og stjerne foran og/eller bak. Alt ettersom. Anonymous poster hash: 740e0...c37
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #4 Skrevet 25. juni 2016 Man kan gjøre kjempekupp dersom man har haukeblikk. Vet om en som fikk en utrolig rimelig Bolia-sofa fordi selger hadde skrevet sitt eget mobilnummer feil! Selger lurte på hvorfor det ikke hadde vært mer interesse, prisen var jo et kupp. ;P Anonymous poster hash: a980f...fcb
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #5 Skrevet 25. juni 2016 Beklager, mener selvfølgelig at man kan gjøre "kjempe kupp" dersom man har "hauke blikk"! Anonymous poster hash: a980f...fcb
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #6 Skrevet 25. juni 2016 Ja og nå lærte jeg at å søke på spisestuebord er dumt. Bedre å søke på spise stue eller spise bord. Her er det visst om å gjøre å spise opp det meste... Anonymous poster hash: 5bb7c...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå