Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Hei! Vi trenger skrivepult til sønnen vår som skal begynne på skolen til høsten. Det selges jo overalt, men den må være stødig og i god kvalitet. Hvor kjøpte dere skrivepult? Erfaring ønskes:) Anonymous poster hash: 67d4f...fea
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Sønnen din trenger ikke skrivepult på mange år! Her går ungene i 6. og 7. klasse, og fremdeles gjøres leksene ved kjøkkenbordet. Anonymous poster hash: 49fa5...bc4
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 Her har både 1. og 3. og 6. og 9. klassingene skrivepulter fra Ikea, der har de i alle størrelser og i flere forskjellige kvaliteter. 1.klassingen har denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10244743/#/20325296 9.klassingen har denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40260717/ Anonymous poster hash: 539cb...7ea
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #4 Skrevet 25. juni 2016 Sønnen din trenger ikke skrivepult på mange år! Her går ungene i 6. og 7. klasse, og fremdeles gjøres leksene ved kjøkkenbordet. Anonymous poster hash: 49fa5...bc4 Vel, det er jo forskjellig fra unge til unge da... Min 3.klassing har gjort lekser på rommet sitt hele 2. og 3. klasse, hun liker best å sitte i fred og ro der. Hun roper om hun trenger hjelp og jeg ser over etterpå. Hun sliter med å konsentrere seg i fellesrommene. Men ingen av mine 4 barn har gjort lekser på rommet i 1.klasse da, det har de begynt med en gang mellom 2. og 4. klasse. Anonymous poster hash: 539cb...7ea
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #5 Skrevet 25. juni 2016 Syns IKEA sine skrivepulter er kjempegode:-) Anonymous poster hash: f2139...788
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #6 Skrevet 25. juni 2016 1.klassingen min har fått fra ikea Anonymous poster hash: 2440f...426
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #7 Skrevet 25. juni 2016 Jeg skal sjekke ut ikea sine pulter:) vi bor langt unna, men det går an å bestille på nettet heldigvis. Vi har ikke hatt barn på skolen før, så det er godt mulig han sitter ved kjøkkenbordet første året. Vå får nesten bare se hvordan det går etterhvert! HI Anonymous poster hash: 67d4f...fea
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #8 Skrevet 25. juni 2016 Jeg skal sjekke ut ikea sine pulter:) vi bor langt unna, men det går an å bestille på nettet heldigvis. Vi har ikke hatt barn på skolen før, så det er godt mulig han sitter ved kjøkkenbordet første året. Vå får nesten bare se hvordan det går etterhvert! HI Anonymous poster hash: 67d4f...fea Anbefaler deg virkelig å vente til du ser om behovet melder seg...jeg har 3 barn og der sitter de enten sammen eller hver for seg med lekser Anonymous poster hash: b55a4...753
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #9 Skrevet 25. juni 2016 Jenta mi begynner i 7.klasse til høsten og har enda ikke gjort lekser på rommet. Hun har en diger pult, men den blir aldri brukt til lekser. Tenkte å kjøpe en til sønnen som skal begynne i 4.klasse, så han har et sted å sitte med legoen sin. Altså er ikke behovet for pulten der pga leksene. Anonymous poster hash: 8ba40...a2b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #10 Skrevet 25. juni 2016 Datteren vår (som nå er andreklassing) har plass til to stykker på rommet. Vi har valgt "normal" størrelse på pulten og heller kjøpt stillbare stoler (ikea har noen helt greie noen). De sitter med beina på stolbeina foreløpig, men høydeforholdet stolpute/pult blir riktig. Veldig ok å ha to arbeidsplasser på rommet til barna. Forøvrig sitter hun stort sett (også når hun har besøk) å gjør lekser på kjøkkenet eller i stua. MEN av og til velger de å sitte på rommet eventuelt sitte der for å tegne eller lignende. Anonymous poster hash: cd06a...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå