Gå til innhold

7 min workout appen- noen som bruker den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp lastet den ned etter at jeg fikk prøve en serie med en kollega. Tok det faktisk i arbeidstiden og var jo genialt! Blir jo som et tillegg til annen trening men hvor effektivt er det?

Anonymous poster hash: 9e990...dc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er begrenset hvor voldsom effekt 7 min trening er, men alle monner drar! Jeg tok en dobbel "7 minutter" forrige kvelden, og er faktisk litt støl i lårene i dag.  Bruker den engelske, hvor man har wall-sit.  Det er tungt!

Anonymous poster hash: b11e3...c06
Skrevet

Det er begrenset hvor voldsom effekt 7 min trening er, men alle monner drar! Jeg tok en dobbel "7 minutter" forrige kvelden, og er faktisk litt støl i lårene i dag. Bruker den engelske, hvor man har wall-sit. Det er tungt!

Anonymous poster hash: b11e3...c06

Den tok jeg nå nettopp.

Alt hjelper vell på.

Anonymous poster hash: 8f6e8...4f1

Skrevet

Mannen min "bruker" den. Det vil si, appen forteller ham hver dag hvor lenge det er siden han sist gjorde en 7 minute workout. Tror vi er oppe i noen og åtti dager nå. :)

Anonymous poster hash: 91386...077
Skrevet

Mannen min "bruker" den. Det vil si, appen forteller ham hver dag hvor lenge det er siden han sist gjorde en 7 minute workout. Tror vi er oppe i noen og åtti dager nå. :)

Anonymous poster hash: 91386...077

7 minutter er ingenting

Kom dere opp av sofaen

Anonymous poster hash: 8f6e8...4f1

Skrevet

Bruker den innimellom på ferie, reiser med jobben og lignende. Tar 7 min * 3. Krever lite plass og utstyr.

Anonymous poster hash: 9f739...cd2

Skrevet

Bruker den som oppvarming før styrketrening 😊

Anonymous poster hash: b5080...03a

Skrevet

Bruker den. Funker som fy hos meg. Er slank så etter et par uker på denne hvor jeg bruker den ca 5 dager i uka ser jeg også forskjell på kroppen og ser fler muskler.

Anonymous poster hash: 6b875...b03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...