Gå til innhold

Jeg tror jeg hoster meg ihjel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virus, sa legen. Knapt nok utslag på crp. Nå har jeg hosta i en måned, og hoster opp, beklager ekle detaljer, store harde klumper grønnaktig slim. Æsj, hva er dette? Møkka lei og sliten. Hoster til jeg mister pusten og stjerner og måner danser for øynene på meg.

Sorry, "bare" en liten fortvilet utblåsning...

Anonymous poster hash: 888a6...6e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo være så meget, ville tatt en ny tur til legen, fått no slimløselig evt hostestillende. 

Anonymous poster hash: bcb7e...b86
Skrevet

Virus, sa legen. Knapt nok utslag på crp. Nå har jeg hosta i en måned, og hoster opp, beklager ekle detaljer, store harde klumper grønnaktig slim. Æsj, hva er dette? Møkka lei og sliten. Hoster til jeg mister pusten og stjerner og måner danser for øynene på meg.

Sorry, "bare" en liten fortvilet utblåsning...

Kikhoste? Er du revaksinert? Man kan få kikhoste i voksen alder hvis ikke..

Anonymous poster hash: 326db...6dc

Skrevet

Sånn gjør jeg og når jeg ikke bruker medisinen min nok, har astma. Hoster opp grønne slimklumper

Anonymous poster hash: 8061e...013
Skrevet

Har det sånn selv bare jeg har holdt på i 3 måneder :( slitsomt!

Anonymous poster hash: d9f09...82c

Skrevet

Astma

Anonymous poster hash: 69b3a...25a

Skrevet

Slik hoster jeg også når jeg blir forkjøla. Cosylan hjelper for meg, både på smertene som setter seg i brystet, men også selve hosten.

Anonymous poster hash: b608c...90c
Skrevet

Kikhoste? Har hørt om et par tilfeller i det siste...

Men ta en ny tur til lege du, kanskje har virusen utviklet seg til brokitt eller lungebetennelse.

Anonymous poster hash: f90f1...cb0

Skrevet

Har vært inne på tanken om kikhoste, men tenker vel mer i retning av bronkitt eller utypisk lungebetennelse. Og ja, det blir en ny tur til legen, og helst en annen lege, ønsker en second opinion.

Takk for at dere gadd å lese og svare!

Skrevet

Slik hoster jeg også når jeg blir forkjøla. Cosylan hjelper for meg, både på smertene som setter seg i brystet, men også selve hosten.

Anonymous poster hash: b608c...90c

Er ikke, og har ikke vært, forkjøla i denne perioden. Har prøvd Cosylan uten å merke noen som helst forskjell eller bedring. 😖

Skrevet

Har slitt med det samme og jeg blir rett og slett ikke bra! Fikk resept på sånn cosylan, og det funker jo, men jeg blir så innmari trøtt av det, så det tar jeg kun før jeg skal sove.
Etter som jeg leste om cosyan så står det at det inneholder morfin, eller ethylmorfin da, som hemmer hosterefleksen. Da tok jeg sjansen på å ta en paralgin forte. Siden det inneholder kodein som omdannes til morfin i kroppen (liten mengde) og jaggu funka ikke det også! Blir ikke like trøtt av paralgin som cosylan så jeg kan fint ta en paralgin om dagen. Jeg har resept på den pga andre plager altså. Ta en ny tur til legen og fortell at det er uholdbart!

Anonymous poster hash: 21399...ffe
Skrevet

Du kan også prøve bronkyl brusetabletter.

Anonymous poster hash: 898b5...599

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...