Gå til innhold

Herregud - er så reisesjuk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Men skal ikke reise før i midten av desember!!!! Blir en eksotisk opplevelsesreise for meg og 9-åringen til et land i Asia. Jeg gjør masse research, og setter sammen reiseruta selv. Vi skal jobbe som elefantpassere på et volunteer-prosjekt, bo hos en stamme i jungelen et par netter, bo i en trehytte høyt oppe i trærne, og til slutt luksushotell rett på stranden, med dagsturer som hvalsafari og safari i regnskogen.

Har reist mye på egenhånd tidligere før jeg ble mor, men nå er det faktisk 14 år siden jeg har vært ute i verden. Måtte bare få dele gleden og forventningene med noen!!!

Familien min deler ikke min entusiasme, de er sure fordi jeg skal bruke så mye penger ( har spart i 2 år).

Jeg gleder meg til å la sønnen min "oppleve verden", og se mennesker som lever på en helt annen måte enn oss, spiser helt annerledes mat etc.

Noen som har gjort det samme, altså reist langt til andre kulturer med barn?

Anonymous poster hash: 824f0...880
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kult! Høres utrolig spennende og gøy ut! Tenk på alle opplevelsene og inntrykkene dere får, heldige! Blås i de som er negative 😊

Skrevet

Finner du jungelstamme dere kan bo hos på Internett og booker tid?

Hares ut som en spennende ferie.

Anonymous poster hash: 05115...24c

Skrevet

Finner du jungelstamme dere kan bo hos på Internett og booker tid?

Hares ut som en spennende ferie.

Anonymous poster hash: 05115...24c

Det finnes små turoperatører som arrangerer campingturer til denne jungelstammen, så vi får med egen tolk, telt og noe "vanlig" mat, og transport til/fra nærmeste by.. Det koster flesk, men mye av pengene går tilbake til stammen. Er bare 2-6 pers per tur, så jeg håper egentlig det kun blir meg og sønnen min for en mest mulig autentisk opplevelse. Blir "bare" 2 netter og 3 dager, tenker det blir nok inntrykk og kultursjokk for oss å fordøye :-)

Anonymous poster hash: 824f0...880

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...