Gå til innhold

Hva gi til de ansatte av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fin bolle/skål fylt med ulike ting, trenger tips til hva å fylle den med.

En grønn fin plante eller orkidé?

Øredobber fra Nora norway?

Anonymous poster hash: 8ac48...255

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er barnehagen, barnet skal på skole :)

Anonymous poster hash: 8ac48...255

Skrevet

Vi ga te, kaffe, kjeks og litt hjemmelaget konfekt til de ansatte og to spill til avdelingen. Har hatt barn på samme avdeling i til sammen ti år så kjente de ganske godt på slutten, vi har delt gleder og sorger. Av alternativene dine ville jeg tatt øverste og fylt med noe lignende vi ga.

Anonymous poster hash: 76b36...922

Skrevet

Det er en fin gave med skål med småting☺

F.eks kaffe, te, håndkrem, lys, servietter

Anonymous poster hash: 82ec6...c54

Skrevet

Alle tingene viser jo at du bryr deg, men personlig hadde jeg ikke blitt så glad for noe av det. Med unntak av planten ville det nok blitt skamfull som ble kastet om noen år.

Hvis du skal fylle en Skål med noe foreslår jeg jordbær, modeller eller noe sånt. En kasse jordbær, uten skålene, på pauserommet hadde vært enda bedre.

Anonymous poster hash: a5ed3...a8b

Skrevet

Vi ga kopper barna hadde tegnet på, som de kunne ha i barnehagen :)

Anonymous poster hash: d50da...7ea

Skrevet

Alle tingene viser jo at du bryr deg, men personlig hadde jeg ikke blitt så glad for noe av det. Med unntak av planten ville det nok blitt skamfull som ble kastet om noen år.

Hvis du skal fylle en Skål med noe foreslår jeg jordbær, modeller eller noe sånt. En kasse jordbær, uten skålene, på pauserommet hadde vært enda bedre.

Anonymous poster hash: a5ed3...a8b

Vi ga ikke gave til hver av de ansatte, men en felles gave til alle ansatte (tre avdelinger). Etter så lang tid og med tre overnattinger i bhg med lån av kjøkken visste jeg at de ville sette pris på disse tingene og at det ville bli brukt. Valgte bevisst å ikke gi til hver enkelt for følte det var hele Bhg som felles hadde gjort en fantastisk jobb med og gitt støtte til barna mine.

Anonymous poster hash: 76b36...922

Skrevet

Jeg gir aldri vin!! Tenk om vedkommende, eller en i nærmeste familie, har alkoholproblem! En ting er å skaffe sin egen rus, men når den blir gitt av noen som ikke kjenner dem og deres forhold til alkohol/nytelsesmidler- nei, aldri!!

Anonymous poster hash: 06069...bd3

Skrevet

Jeg hadde likt øredobbene! Men hver sin smak :)

Skrevet

øredobbene hadde jeg valgt ut av disse :)

Skrevet

Ingen av tingene!

Jeg ville gitt noe til avdelingen, enten noe til ungene eller noe til de voksne på avdelingen i felleskap. Vi har f.eks gitt bøker, spill, leker osv til avdelingen.

Jeg har selv jobbet både i skole og barnehage. På det meste har jeg hatt 40 "avgangsunger". Selv om det er koselig med hjemmelagde kopper, personlige gaver osv blir det for med helt feil og det meste havner helt ærlig i en skuff og etterhvert i søpla.

For den enkelte foreldre er det sikker koselig at ungene har tegnet på kopper. For meg er det ikke helt det samme å slike kopper av kanskje 5-6 unger hvert år. Jeg foretrekker kopper mine egne unger har laget........ Det samme gjelder hjemmelagde øredobber, vesker, hjemmesydde penal, vaser som er tegnet på osv osv.

Håndkremer jeg ikke tåler, klær (!!) som absolutt ikke er in stil, turutstyr jeg ikke trenger (jeg har fått 4 hengekøyer, sikkert 10 strandmadrasser, turmat osv) badehåndklær, pynteting osv. Jeg høres sikker utrolig kjip ut og oppfattes sikkert som lite takknemlig!

Men jeg har det jeg trenger. Hvis du absolutt skal gi noe, så gi en plante

Vi (Hos oss) setter uendelig mye større pris på en liten ting til pauserommet eller aller helst til barnehagen. Påfyll av eventyrbøkene, brettspill, spesielle uteleker osv. Dette er ting som faktisk er forbruksvarer.

Aller helst synes jeg foreldrene kan gå sammen om å gi noe. Slik at det ikke blir så synlig hvem som gi rog hvem som ikke gir. Det fungerer fint at FAU står for å gi en påskjønnelse til de ansatte i fellesskap.

Anonymous poster hash: 55fe3...eff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...