Gå til innhold

Nattesvette hos datteren min....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun svetter ved innsovning og en stund etterpå. Hun er våt i håret og helt klam over hele seg. Ikke feber. Fin allmenntilstand. Googler litt og blir jo veldig bekymret. Bør jeg kontakte lege når formen ellers er fin? Hun snorker ikke, har ikke søvnapné som jeg vet. Hun sover uten pysj med vinduet åpent... Hun svetter også på de mindre varme dagene. Erfaringer/ råd?

Anonymous poster hash: 13297...584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter gjør også det, har bare tenkt at noen barn er slik. Broren min var også sånn. Kan godt være at vi bør ta det opp med lege, jeg vet ikke.

Anonymous poster hash: 8608c...bb6

Skrevet

Sånn er vår gutt også, tror bare noen er slik. Vår har hvertfall vært slik i mange år.

Anonymous poster hash: 5bd25...b70

Skrevet

Fireåringen min svetter mye de kveldene han har dusjet

Skrevet

Jeg vet om noen som svettet sånn og det var pga allergi. Altså ikke tett nese eller røde øyne, men svette om natten. Pga kjæledyr.

Anonymous poster hash: 6cb3a...bb9

Skrevet

Begge mine har og altid vært sånn. Spesielt gutten. Har bare passet på å ta av dyna når det er som verst. Og deretter legge den på igjen når det har gitt seg.

Anonymous poster hash: e5aa6...87d

Skrevet

Litt svetting er ikke uvanlig. Dersom pysjen eller sengetøyet blir gjennomvått slik at det må skiftes, ville jeg nok blitt litt bekymret.

Anonymous poster hash: b5de9...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...