Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Jeg har vært alenemor i et år, og har nå fått ny kjæreste. Jeg og barna overnattet hos han i helgen, med hans barn. Vi hadde det kjempehyggelig sammen.Vi har vært sammen siden mars, kjent hverandre i 8 år. De har møtt han mye de siste mnd, og det var barna som ønsket mer tid sammen med hans barn, da de er på samme alder. Min eks, barnas far hentet de idag, og skal ha de på sin samværshelg. Han ringte meg istad, og var sint, for at jeg hadde overnattet med barna hos min kjæreste, da han mener at jeg skal være hjemme med barna da jeg har de, og skal jeg omgås min kjæreste på natta, så får jeg ta det når jeg har barnefri. Er det jeg som har gjort feil? Eller er han urimelig? Anonymous poster hash: 90fac...49c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Ut i fra det du skriver her, så er han veldig urimelig. Det kan ikke han bestemme Anonymous poster hash: d42f2...a2e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 Jøss. tror han du er 14 år og kun kan knu*** om natten i samme seng, og ikke en kjappis på badet mens ungene ser barnetv? Dust! Anonymous poster hash: 8a060...a5d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 Handler vel mer om introduksjonen av ny kjæreste.. ikke hvorvidt når og hvor hun kan knulle. Anonymous poster hash: 3f134...56d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #5 Skrevet 24. juni 2016 Da sier du bare at "det har du ingenting med". Han får være så sint han vil. Anonymous poster hash: 36fcc...e5e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #6 Skrevet 24. juni 2016 Tipper han er sur fordi dere har gått veldig fort frem? Anonymous poster hash: bb2d5...4aa
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #7 Skrevet 24. juni 2016 Han er urimelig. Barn tåler til en viss grad mennesker som kommer og går. Men såklart ikke at man bytter type like ofte som man bytter sokker(ikke at jeg sier du gjør det) Men han bestemmer ikke hva du kan gjøre og ikke. Mistenker han er litt sjalu eller eventuelt litt bitter for at du har kommet videre og funnet en ny før han? Så lenge barna har det godt og trygt så kan ingen av dere legge dere oppi hva den andre gjør. 😊 Anonymous poster hash: 9374c...989
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #8 Skrevet 24. juni 2016 Han har ikke noe han skulle ha sagt. Så lenge ungenes velferd er ivaretatt kan du introdusere din nye venn når du vil. Anonymous poster hash: 014cb...172
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #9 Skrevet 24. juni 2016 Han høres sjalu ut. Samtidig har dere kanskje gått litt for fort frem. Men om dere har kjent hverandre lenge blir det jo litt anderledes. Min eks var veldig klar på at jeg ikke skulle la han hilse på barna før det hadde gått en lang stund da jeg fikk meg ny kjærste. Han sa at det ikke var bra for barna. Men hadde uansett tenkt til å vente. Og det gikk mange måneder før de møtte han. Men eksen min derimot fikk seg etterhvert ny kjærste og dro de med på helgebesøk til henne etter to uker. Og de hadde heller ikke kjent hverandre så veldig mye lenger. Etter få måneder var det slutt. Så veldig gjennomtenkt var det ikke. Var bare veldig viktig at ikke jeg gjorde det. Anonymous poster hash: 2e4fa...6ca
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #10 Skrevet 25. juni 2016 Han høres sjalu ut. Samtidig har dere kanskje gått litt for fort frem. Men om dere har kjent hverandre lenge blir det jo litt anderledes. Min eks var veldig klar på at jeg ikke skulle la han hilse på barna før det hadde gått en lang stund da jeg fikk meg ny kjærste. Han sa at det ikke var bra for barna. Men hadde uansett tenkt til å vente. Og det gikk mange måneder før de møtte han. Men eksen min derimot fikk seg etterhvert ny kjærste og dro de med på helgebesøk til henne etter to uker. Og de hadde heller ikke kjent hverandre så veldig mye lenger. Etter få måneder var det slutt. Så veldig gjennomtenkt var det ikke. Var bare veldig viktig at ikke jeg gjorde det. Anonymous poster hash: 2e4fa...6ca Så kjekt for han. "Gjør som jeg sier, men ikke som jeg gjør". Anonymous poster hash: c1554...1f1
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #11 Skrevet 25. juni 2016 Han ble vel tatt litt på senga over å få denne informasjonen av barna. Nå er ikke jeg skilt men jeg ville nok vurdert å informere eksen om slikt selv slik at barna slipper å være budbringer. Når det er sagt, dette har han egentlig ikke noe med og han overreagerer. Det er nok sårede følelser inne i bildet. Og bitterhet. Anonymous poster hash: c2111...fd1
Gemini77 Skrevet 25. juni 2016 #12 Skrevet 25. juni 2016 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hadde satt pris på at min eks hadde hatt med barna på overnatting hos en dame han ble sammen med i mars. Det er 3 mnd forhold. Jeg ville ikke introdusert barna engang så tidlig i forholdet.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #13 Skrevet 25. juni 2016 Selv om mannen din ikke har noe med å bestemme over deg kan jeg godt forstå at han ble sint. Dere har gått veldig fort frem (altfor fort etter min mening). Og i tillegg burde du informert om dette selv, ikke latt det gå via barna. En sak har ofte to sider tenker jeg... Anonymous poster hash: 83baa...584
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #14 Skrevet 25. juni 2016 Jeg syns dere har gått alt for fort frem. Anonymous poster hash: c6f8a...f37
QueeenBeee Skrevet 25. juni 2016 #15 Skrevet 25. juni 2016 Hadde du ikke kjennt mannen også hoppet inn i det i mars, så hadde jeg tenkt at du gikk for raskt fram. Siden du har kjennt han i så mange år så synes jeg eksen din overreagerer.
februarprins2013 Skrevet 25. juni 2016 #16 Skrevet 25. juni 2016 synes du er urimlig mot barnefar her, hvorfor involere han og hans barn så fort ? kunne ventet i alle fall et år og tatt ting sakte,her tenker du kun på deg selv
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #18 Skrevet 25. juni 2016 Dere har riktig nok gått fort frem mht barna, men eksen kan uansett ikke bestemme om de skal delta på overnatting eller bare møte ham på dagtid. Sett fra barnas ståsted kan jo det være akkurat det samme, de er uansett bare våkne på dagtid... Det er utidig innblanding, han prøver å regulere hennes atferd fordi han er sjalu. Han tåler ikke tanken på at HUN overnatter, derfor dytter han barna foran seg og sier det er bekymringen for dem som styrer. Anonymous poster hash: 014cb...172
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #19 Skrevet 26. juni 2016 Vi har som sagt kjent hverandre siden 2007, og barna er på alder med mine, og da syns de det er kjempestas å være hos de! Vi kysser ikke og sånn foran barna, men setter de i fokus, og lar de være sammen. Og så er nettene våre:) føler at det er så dårlig grunnlag å bli sur for? Anonymous poster hash: 90fac...49c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #20 Skrevet 26. juni 2016 Siste her var HI! Glemte å signere Anonymous poster hash: 90fac...49c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #21 Skrevet 26. juni 2016 Jeg synes situasjonen er annerledes siden dere har kjent hverandre så lenge på forhånd. Jeg hadde skjønt reaksjonen til eksen som dere hadde kjent hverabdre siden mars. Men ja jeg synes han er urimelig. Har han noen ny? hvordan gjorde han evt en introduksjon? Kan han være sjalu? hva er avtalen angående nye kjærester? Mye som spiller inn om han er urimelig eller ikke. Men som sagt, dere har kjent hverandre lenge, så dette er ikke en ukjent mann som kommer inn i livet til barna. Anonymous poster hash: 66b37...c9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå