Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Etter sa i uke 13 og påvist dårlig sæd så gikk det ikke sånn.. Det er trist.. hvordan takle..? Hvordan taklet at man er gammel og drite i planen??? Anonymous poster hash: b1950...496
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Skjønte ikke helt, dere har ett barn, men klarer ikke få til nr to, eller har dere ikke barn i det hele tatt? Er det for sent med prøverør pga alderen din? Anonymous poster hash: c9e99...13d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 Skjønner heller ikke hva du mener. Hva med sæddonasjon? Anonymous poster hash: c0f69...f15
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 Hadde planer om 2 Nå er jeg 36... tiden går... Anonymous poster hash: b1950...496
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #5 Skrevet 24. juni 2016 Det lar seg ordne vel... Anonymous poster hash: e37fe...6ad
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #6 Skrevet 24. juni 2016 Det var leit og høre, men ikke gi opp helt enda. Jeg kjenner folk i 20-årene som har slitt med å få barn. Det med alder er veldig forskjellig og 36 er ikke sååå sent, selv om det er sent. Masse folk som får barn når de er 36. Så ikke gi opp helt enda. Alternativt kan dere kanskje adoptere? Anonymous poster hash: 0d05e...0e6
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #7 Skrevet 24. juni 2016 Det var leit og høre, men ikke gi opp helt enda. Jeg kjenner folk i 20-årene som har slitt med å få barn. Det med alder er veldig forskjellig og 36 er ikke sååå sent, selv om det er sent. Masse folk som får barn når de er 36. Så ikke gi opp helt enda. Alternativt kan dere kanskje adoptere? Anonymous poster hash: 0d05e...0e6 Adopsjon er nok uaktuelt 😐 Men takk for gode ord 💙 Anonymous poster hash: b1950...496
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #8 Skrevet 24. juni 2016 Prøverør? Anonymous poster hash: c0f69...f15
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #9 Skrevet 24. juni 2016 Høres for tidlig ut å bare gi opp! Det har bare vært en sa, 36 år er ikke så gammelt og dårlig sædkvalitet skulle det finnes hjelp for! En her nevner jo også prøverør! Hvis dere virkelig vil er det fremdeles masse håp! Anonymous poster hash: 7ee8c...766
MammantilNurket Skrevet 24. juni 2016 #10 Skrevet 24. juni 2016 Jeg er 37 år. Jeg har akkurat hatt en MA, men gir ikke opp av den grunn. Stå på, du, og lykke til <3
soleia Skrevet 24. juni 2016 #11 Skrevet 24. juni 2016 Veldig leit, men de kan då ikkje gje opp enno. 36 er ikkje spesielt gamal. Eg var barnlaus som 36 åring, no har eg to
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #12 Skrevet 24. juni 2016 Jeg hadde en SA i uke10 når jeg var 38. Etter det klarte vi ikke å bli gravide selv. Hadde lite og litt dårlige egg. Vi tok privat ivf, klaffa og er nå 40 og høygravid. Ikke gi opp. Oppsøk hjelp! 🌸 Anonymous poster hash: b11bb...85a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #13 Skrevet 24. juni 2016 Jeg var 36 når første kom, og 39 når andremann kom, så ikke gi opp 😊 Anonymous poster hash: fd6e6...49f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #14 Skrevet 25. juni 2016 Nå ble jeg glad 🤗🤗💟💟 Tuuuuuuusen takk 🤗🤗 Anonymous poster hash: b1950...496
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #15 Skrevet 25. juni 2016 Folk får barn opp i 40-årene. Skjønner at du er lei deg nå, men løpet er på igjen måte kjørt. Lykke til og god klem! Anonymous poster hash: 30987...464
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #16 Skrevet 25. juni 2016 Flere jeg kjenner fikk første da de var på din alder og ar fått flere etter det. Ikke gi opp kjære deg, det er ikke for sent. Så lenge dere har prøvd og ikke fått til på egenhånd kan dere også få hjelp her i Norge. Jeg vil tro prøverør vil være en god løsning for dere. Masse lykke til, håper dere får nr 2 Anonymous poster hash: 9761a...313
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #17 Skrevet 25. juni 2016 En venninne av meg er 42 og fikk nr.2 for noen måneder siden. Du er ikke for gammel😊 Anonymous poster hash: ce94f...ecc
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #18 Skrevet 25. juni 2016 Ta kontakt med legen å få henvisning til gynekolog og til IVF, eller ta privat om dere har råd. Hvis sædkvalitet er det som er dårlig, er sjansen veldig god med IVF behandling. Har selv 2 IVF barn, et adoptivbarn, og tilsammen hatt 5 aborter. Ikke gi opp nå, det er fullt mulig dere kan få både 2,3 og 4 barn enda:) Anonymous poster hash: a6eec...ac6
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #19 Skrevet 25. juni 2016 Jeg har ei venninne som er på tur hjem med nyfødt nå. Hun er 43 år Anonymous poster hash: ef7ea...730
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #20 Skrevet 25. juni 2016 Ta kontakt med legen å få henvisning til gynekolog og til IVF, eller ta privat om dere har råd. Hvis sædkvalitet er det som er dårlig, er sjansen veldig god med IVF behandling. Har selv 2 IVF barn, et adoptivbarn, og tilsammen hatt 5 aborter. Ikke gi opp nå, det er fullt mulig dere kan få både 2,3 og 4 barn enda:) Anonymous poster hash: a6eec...ac6 Takk 😚 Anonymous poster hash: b1950...496
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå