Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Noen som har vert der? Fint med barn, eller blir det kjedelig for de? Anonymous poster hash: e81bf...54d
Kjerringa med agurken Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Nydelig der, men pass på å ha en øy et stykke unna Male slik at dere slipper søppelfeltet og trafikkstøy. Les dere opp på hvilke øyer som har gode rev- dette er alfa og omega!. Vi hadde bryllupsreise på Moofushi. Hvis de ikke er svømmedyktige ville jeg nok revurdert da det kan være understrømmer, trigger fish, enorme skater og andre ting som kan virke litt skremmende i vannet. Jeg kunne tenkt meg å dra tilbake når barna er større.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 Var på bryllupsreise på Vilamendhoo, helt fantastisk!! Var uten barn, og den atollen vi bodde på var nok mest til nygifte, ikke familier..... Jeg har reist mye,men jeg har aldri opplevd så nydelig og smakfull mat som vi fikk der. Det er nesten verdt å dra bare pga maten!!!! Anonymous poster hash: 89d5b...fbb
Slaskepott Skrevet 25. juni 2016 #5 Skrevet 25. juni 2016 Vi var på bryllupsreise på Maldivene for noen år siden, og det var fantastisk. Jeg ville ikke reist dit med barn. Det er en lang reise, og bor man på en av øyene som er tilrettelagt for barn (en del tar bare imot gjester over 12 år), tror jeg det blir såpass likt "syden" at man like gjerne kan velge et nærmere reisemål.
beef sister Skrevet 25. juni 2016 #6 Skrevet 25. juni 2016 Maldivene med barn kan være ok, men det er nok bedre egnet for kjærestepar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå