Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Skal ta ut p-staven pga hyppige småblødninger. I tillegg null sexlyst. Hvilke erfaringer har dere med spiral? Aldri prøvd det. Vurderer også kondom siden vi har sex i gjennomsnitt 1x hver 14 dag. Mye pga småblødninger men også fordi lysten min er helt borte... Anonymous poster hash: b94fd...e5a
Gemini77 Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Jeg har ingen erfaring med hormonspiral men er veldig fornøyd med kobberspiral. Gått på p-piller i mange år og selv om vi hadde regelmessig sex så merket jeg en STOR økning i sexlysten da jeg sluttet på p-piller. Da jeg satt inn kobberspiral så var lysten fortsatt der. :-) Litt småblødninger første mnd men etter det var det null problem.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 Legen min ville ikke sette inn kobberspiral pga fare for svangerskap utenfor livmoren Hormonspiral er ikke det mye likt på stav? Anonymous poster hash: 1bf67...617
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 Kobber. Anonymous poster hash: 32740...db0
Superdolly Skrevet 24. juni 2016 #5 Skrevet 24. juni 2016 Jeg prøvde kobberspiral men fikk vanvittig store mensblødninger. Ingen småblødninger utenom, men under mensen blødde jeg så mye at jeg brukte de største tampongene og nattbind (samtidig), likevel måtte jeg skifte hver halvtime. Jeg fikk tatt den ut rimelig kjapt, kan du si. Vær obs på at økte blødninger er en nokså vanlig bivirkning av kobberspiral.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #6 Skrevet 24. juni 2016 Hm vurderer seriøst kondom så jeg slipper noen småblødninger eller heftige blødninger. Tenker det er lurt for kroppen å være hormonfri en periode. HI Anonymous poster hash: b94fd...e5a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #7 Skrevet 24. juni 2016 Hm vurderer seriøst kondom så jeg slipper noen småblødninger eller heftige blødninger. Tenker det er lurt for kroppen å være hormonfri en periode. HI Anonymous poster hash: b94fd...e5a Prøv ladycomp. Anbefales. Ihvertfall så sjeldent sex Anonymous poster hash: 1bf67...617
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #8 Skrevet 24. juni 2016 Ladycomp er utelukket. Orker ikke å Styre med noe prevensjon hver dag. Er en grunn til at jeg slutta med p-piller. HI Anonymous poster hash: b94fd...e5a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #9 Skrevet 24. juni 2016 Hvis du tåler hormonspiral, så er det helt sikkert greit. Jeg tålte det ikke. Kobberspiral fungerte fint for meg i 5 år. MEN ettersom jeg er ganske "voksen", så fikk jeg sterkere og sterkere blødninger. OG da ble det prøvd med hormonspiral. Det funket dårlig på meg (fikk veeeldig mange migreneanfall). Nå bruker jeg pearly. Ikke absolutt alltid jeg husker å måle, men det er jo ikke noen krise å hoppe over en dag. Så bruker vi jo kondom de dagene den viser at det ikke er trygt uten. Anonymous poster hash: 1e375...a7d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #10 Skrevet 24. juni 2016 Jeg har hormonspiral. Ikke hatt en blødning på 8 år. Digger den👏🏻👏🏻 Anonymous poster hash: 0c8e1...253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå