Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Jeg skal på fest i morgen og må smøre meg med selvbruning, barbere legger, nappe bryn, finne frem klær osv. Kanskje jeg må handle strømper og... Jeg skal også ha selskap søndag og trenger å shine huset.. I hvilken rekkefølge ville dere jobbet dere fremover? Jeg er så tiltaksløs 😩 Anonymous poster hash: 445cd...c36
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 1. Bli hjemme 2. Bli hjemme Anonymous poster hash: f59a5...217
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 1. Bli hjemme 2. Bli hjemme Anonymous poster hash: f59a5...217 Haha.. takk 😂 Anonymous poster hash: 445cd...c36
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 Ta en løpetur kveld og gjør ferdig baking ol før du legger deg. I morgen skal det være fint Vær her så sett av masse tid til å være ute, en time til å handle og en time til å shine huset. Pynte deg kan vel ikke ta mer enn en halvtime. Tidlig opp på søndag,gjør siste forberedelser til gjestene kommer og sett av en time til et deilig bad før du pynter deg. Anonymous poster hash: 414dd...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå